Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt grønn når det gjelder å handle på Ebay. Handler ofte nok i nettbutikker, men Ebay er jeg av en eller annen grunn skeptisk til.

Hva kjøper dere i f.eks. julegaver? Er det på auksjon? Har dere noen faste dere handler fra? Er det noe spesielt jeg bør tenke på hvis jeg skal handle der?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

sjekk om selgeren har masse positive feedback. =)

Skrevet

eBay er herlig!! Bare pass på å kjøpe fra selgere som har mange salg bak seg og gode tilbakemeldinger så er du rimelig trygg. De fleste seriøse selgere har over 99% positive tilbakemeldinger og ofte flere tusen salg bak seg.

Jeg har ingen faste ting som jeg kjøper, det varierer veldig etter hva jeg trenger eller finner. Har kjøpt alt fra klær, smykker, kremer, klokker, drikkeflasker, aloe vera, perler, og mye mer jeg ikke kommer på akkurat nå.

Skrevet

Også må du huske å sjekke at selgeren sender til Norge, og hva sendekostnadene blir.

Skrevet

eBay er herlig!! Bare pass på å kjøpe fra selgere som har mange salg bak seg og gode tilbakemeldinger så er du rimelig trygg. De fleste seriøse selgere har over 99% positive tilbakemeldinger og ofte flere tusen salg bak seg.

Jeg har ingen faste ting som jeg kjøper, det varierer veldig etter hva jeg trenger eller finner. Har kjøpt alt fra klær, smykker, kremer, klokker, drikkeflasker, aloe vera, perler, og mye mer jeg ikke kommer på akkurat nå.

Har smykkene du har kjøpt vært ekte? Ser det står at det er sølv f.eks, men er det ekte sølv?

Skrevet

Har smykkene du har kjøpt vært ekte? Ser det står at det er sølv f.eks, men er det ekte sølv?

Har kjøpt en billig sølvring derifra som må være ekte sølv, for jeg har brukt den daglig i evigheter og den er fortsatt like fin.

Har kjøpt øreringer som var i elendig sølvkvalitet og, men vet ikke om jeg sjekket selgeren så nøye den gangen.

Skrevet

alt fra kina er falskt eller kopi.. det er rustfri stål, ikke sølv

Skrevet

Hvis det står "sterling silver" så er det vel ekte?

Skrevet

Hvis det står "sterling silver" så er det vel ekte?

funderte på det samme :sukk:

Skrevet

Jeg kjøper gjerne sminke, parfymer o.l. på Ebay - hvis jeg vet hva jeg skal ha, selvsagt. Det blir ofte mye billigere enn å kjøpe her i Norge. Jeg kjøper som regel ting som er fastpriset, er litt skeptisk til auksjoner selv :P

Du bør velge en selger som har mange anbefalinger, og kanskje også se hvilket land det blir sendt fra - dessverre er det mange som blir lurt med kopier fra Kina f.eks. :P

Men jeg er veldig fornøyd med å handle småting fra Ebay, sparer hundrevis av kroner på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...