AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Jeg er helt grønn når det gjelder å handle på Ebay. Handler ofte nok i nettbutikker, men Ebay er jeg av en eller annen grunn skeptisk til. Hva kjøper dere i f.eks. julegaver? Er det på auksjon? Har dere noen faste dere handler fra? Er det noe spesielt jeg bør tenke på hvis jeg skal handle der?
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 sjekk om selgeren har masse positive feedback. =)
Vulpes Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 eBay er herlig!! Bare pass på å kjøpe fra selgere som har mange salg bak seg og gode tilbakemeldinger så er du rimelig trygg. De fleste seriøse selgere har over 99% positive tilbakemeldinger og ofte flere tusen salg bak seg. Jeg har ingen faste ting som jeg kjøper, det varierer veldig etter hva jeg trenger eller finner. Har kjøpt alt fra klær, smykker, kremer, klokker, drikkeflasker, aloe vera, perler, og mye mer jeg ikke kommer på akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Også må du huske å sjekke at selgeren sender til Norge, og hva sendekostnadene blir.
^KinderMaxi^ Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 eBay er herlig!! Bare pass på å kjøpe fra selgere som har mange salg bak seg og gode tilbakemeldinger så er du rimelig trygg. De fleste seriøse selgere har over 99% positive tilbakemeldinger og ofte flere tusen salg bak seg. Jeg har ingen faste ting som jeg kjøper, det varierer veldig etter hva jeg trenger eller finner. Har kjøpt alt fra klær, smykker, kremer, klokker, drikkeflasker, aloe vera, perler, og mye mer jeg ikke kommer på akkurat nå. Har smykkene du har kjøpt vært ekte? Ser det står at det er sølv f.eks, men er det ekte sølv?
Vulpes Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Har smykkene du har kjøpt vært ekte? Ser det står at det er sølv f.eks, men er det ekte sølv? Har kjøpt en billig sølvring derifra som må være ekte sølv, for jeg har brukt den daglig i evigheter og den er fortsatt like fin. Har kjøpt øreringer som var i elendig sølvkvalitet og, men vet ikke om jeg sjekket selgeren så nøye den gangen.
Gjest nupp Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 alt fra kina er falskt eller kopi.. det er rustfri stål, ikke sølv
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Hvis det står "sterling silver" så er det vel ekte?
^KinderMaxi^ Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Hvis det står "sterling silver" så er det vel ekte? funderte på det samme
ViC* Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 Jeg kjøper gjerne sminke, parfymer o.l. på Ebay - hvis jeg vet hva jeg skal ha, selvsagt. Det blir ofte mye billigere enn å kjøpe her i Norge. Jeg kjøper som regel ting som er fastpriset, er litt skeptisk til auksjoner selv Du bør velge en selger som har mange anbefalinger, og kanskje også se hvilket land det blir sendt fra - dessverre er det mange som blir lurt med kopier fra Kina f.eks. Men jeg er veldig fornøyd med å handle småting fra Ebay, sparer hundrevis av kroner på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå