Gå til innhold

Dåpsgave til gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har forslag til dåpsgave til gutt?

Album, sølvkopp, bestikk, smykke, mitt første hårlokk, min første tann er allerede kjøpt av andre, vet jeg. :P

Virkelig tom for ideer... Også er det så mye mer vanskelig til gutt, enn jente synes jeg!

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg er så lei av smykker, og slike standar ting til dåp, fordi det går jo bare litt tid før det er for lite, pluss at det er såå mange andre som gir det.. hva med denne?

http://www.norli.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3691529

jeg fikk 2 sånne andre eventyrbøker til min dåp, og foreldene mine leste eventyr til meg omtrent hver kveld til jeg var " en del" år!

maaange års glede! har de enda, og elsker dem fremdeles :jepp:

Skrevet

Ååå.. Eventyrbøker var god idè!! :) Bestilte akkurat servise med Kardemommeby på nett nå.. Men det var litt for lav pris, så kan kjøpe slik bok også. Takk for tips!! :)

Gjest NozMonster
Skrevet

hehheee... det kardemommebysettet har jeg også fremdeles :skratte:

snakk om god kvalitet da! jeg bruker det jo masse enda!

på bøkene også! det ser ut som man har bladd litt i dem, men de er sørenmeg ikke mye slitt!

Skrevet

Hehe, såpass ja! :-) Artig med slike "gammeldagse" ting og ikke alt det nye tullet som allikevel er glemt om et par år. :)

Eventyrbøkene er gullegod! Har mine fra jeg var lita ennå jeg også :)

Skrevet (endret)

Var nylig i dåp til nevøen min, og jeg kjøpte Bergans-barnehagesekk + servise med Tigergutt på fra Glass Thomsen.

Endret av SummerJoy
Skrevet

For mere tradisjonelle gjenstander i sølv med inngravering: Beholder til dåpsattesten. :)

Gjest Lottiplott
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvilken prisklasse du har tenkt deg, men vår niese fikk personlig babypledd til dåpen :) Koster 550kr eller så fra pledd.net.

Sjekk det ut, de er skikkelig fine! :D

Skrevet

Eventyr/sangbøker (dei store kvite) eller barneservise.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...