AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Jeg er ei jente på 20 år, og jeg har aldri vært i et forhold.. Merker nå at jeg savner det veldig! Hadde vært så godt å ha en å dele gleder og sorger med Problemet er at jeg er utrolig sjenert... Å bli kjent med gutter på byen er ikke min greie (føler man blir kjent på et så overfladisk grunnlag, og at gutter ofte ikke er så seriøse der, men mer ute etter de pene jentene/ons.. ) Ser jo noen kjekke gutter på skolen og treningssenteret, men tør aldri å ta kontakt! Det ødelegger så mye for meg, for får jo aldri muligheten til å bli kjent med greie gutter, som kaanskje kan være en potensiell kjæreste.. : / Akkurat nå er det en gutt jeg studerer sammen med som jeg har et litt ekstra godt øye til, men jeg tør ikke å gjøre noe med det. Det som er så teit er at jeg nesten ikke tør å få øyekontakt/smile til han heller, fordi jeg er redd for at han skal skjønne at jeg har et godt øye til han og at det skal bli kleint Gutter er jo som kjent ikke så flinke til å ta hint, men hvis jeg hadde klart å finne litt mot til å få øyekontakt med han, kunne dette gjort at han kanskje tok kontakt, eller må jeg vise litt mer interesse enn det? Tror nok mange gutter ikke helt tør å ta kontakt med meg, fordi jeg ikke er så flink til å ha et åpent kroppsspråk (fordi jeg er så sjenert, usikker på meg selv.. Prøver kanskje å "beskytte" meg selv fra å bli avvist, med å selv kanskje virke litt avvisende. Men egentlig vil jeg jo bli kjent med folk!!) Hadde vært så koselig å bli kjent med denne gutten i det minste, men vet ikke hvordan jeg skal klare det? Noen råd? Trenger litt motivasjon og tro på meg selv Hihi... Jeg er venn med han på facebook, men om jeg skriver til han der er jeg redd for at det blir kleint å møte han på skolen igjen. Så er kanskje best å prøve å få snakket med han på skolen, men er ikke så lett i en stor klasse med masse folk. Om jeg ikke får kontakt med han irl, vurderer jeg å kanskje prøve face, men er vel best å prøve noe annet først? Heh :-)
Maria M Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Jeg hadde også den samme problemet da jeg var ca. 18 år. Men siden jeg selv er fra utenlands opprinnelse, syntest jeg det var ekstra vanskelig å finne en som meg selv. Men heldigvis ordnet det seg for meg, da jeg dro på ferie til Egypt. Men jeg må si at det var han som tokk kontakt med meg først, og jeg ga han "grønn kort" Jeg er fortsatt sammen med han, og agrer ikke på det valget jeg har gjort. Men poenget mitt er at jeg ser dette som mennenes oppgave om å komme frem og gi inntrykk av at de er intresert. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Kan du ikke prøve å se på ham bittelitt lenger for hver dag? Du vil jo på en måte at han skal vite at du liker ham, så du kan kanskje like godt forsøke å se på ham helt til han ser på deg, og så trekke blikket unna med et bittelite smil om munnen? Ellers er det jo vanlig blant studenter å spørre om noe faglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå