AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Kanskje dere husker jeg skrev et innlegg her om at jeg hadde en ONS med en "flørt", og det var noe av det pinligste jeg har vært med på. Uansett, vi har ikke snakket stort sammen siden, men han var på besøk hos meg igår. Vi fikk snakket om den pinlige opplevelsen, og jeg tror egentlig det ghorde vondt verre.. Men vi lå naken i sengen en god stund, inget samleie, bare kosing og sånn. Men så ble jeg invitert i familiebesøk (!!!) Jeg takket nei siden vi ikke er på dateren engang. Men hva er det egentlig som foregår her?? Jeg tror ikke han er så interressert i meg egentlig, jeg er dog mer interressert, Noen kloke hoder med kloke svar her?
Miki Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Han kan jo være interessert, men du opplever det ikke sånn? Det er jo noen som er flinkere til å hinte enn andre. Jeg har ikke lest den andre tråden din.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Nei, jeg tror ikke han er det. Men han er ikke ute etter sex visstnok heller Jeg skrev en mld før idag, men han har ikke svart, som vanlig. Han svarer visst ikke på mld med mindre det er han som skriver først, da er han på tastingen tilbake TS
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Nei, jeg tror ikke han er det. Men han er ikke ute etter sex visstnok heller Jeg skrev en mld før idag, men han har ikke svart, som vanlig. Han svarer visst ikke på mld med mindre det er han som skriver først, da er han på tastingen tilbake TS Bare kos og kyss og klem osv. Men familiebesøk???? ! TS
Miki Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Om jeg hadde vært i en så merkelig situasjon hadde jeg spurt rett ut hva han ville med meg. Penger kanskje?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Om jeg hadde vært i en så merkelig situasjon hadde jeg spurt rett ut hva han ville med meg. Penger kanskje? Joja, nei, hehe, jeg er ikke akkurat så pengesterk Han har derimot tilbudt meg ny DVD-spiller Spørre ja, men det er vanskelig når det er så vanskelig å få kontakt med ham. Kunne spurt ham igår, men etterpåklokskap er en uting... Skulle bare skjønt hva det er som skjer. En grunn til hvordan hvorfor hva TS
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Kanskje han spiller kostbar da? Ja kanskje det. Men det var nå en rar måte og gjøre det på? hm.. TS
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 Ja det vil jeg påstå han er da Flere som har innspill?
Steinar40 Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Bare kos og kyss og klem osv. Men familiebesøk???? ! TS Kan jo være at han får pes ifra slekta fordi han ikke har kjæreste.
Gjest MorAase Skrevet 4. september 2011 #14 Skrevet 4. september 2011 Når det alltid er pinlig så er det ikke grunnlag for noe som helst. Ikke en gang vennskap.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #15 Skrevet 4. september 2011 Når det alltid er pinlig så er det ikke grunnlag for noe som helst. Ikke en gang vennskap. Den tok jeg ikke Det var pinlig den gangen fordi det var det. Det ble vi faktisk enig om også, og ingenting har vært pinlig etter det. Jeg har hørt fra ham siden igår, men ikke noe sånn spesielt. Så det er hvertfall forbedring i kontakten Steinar: Kan det være tilfelle altså? Høres rart ut. Men nå høres jo hele situasjonen rar ut så.... TS
Gjest LonelyAngel Skrevet 4. september 2011 #16 Skrevet 4. september 2011 Kanskje han er interesser i å bli bedre kjent med deg? Derfor inviterer han deg på familiebesøk?
Steinar40 Skrevet 4. september 2011 #17 Skrevet 4. september 2011 Steinar: Kan det være tilfelle altså? Høres rart ut. Men nå høres jo hele situasjonen rar ut så.... TS Vel, det er jo bare en ren spekulasjon ifra min side selvfølgelig. En mulig teori. Hvis alle andre er par når familien/slekta samles, så er det direkte kjedelig å sitte der som singel.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #18 Skrevet 4. september 2011 Vel, det er jo bare en ren spekulasjon ifra min side selvfølgelig. En mulig teori. Hvis alle andre er par når familien/slekta samles, så er det direkte kjedelig å sitte der som singel. Hva hadde grunnen vært til at du gjorde som han her? TS
Steinar40 Skrevet 4. september 2011 #19 Skrevet 4. september 2011 (endret) Hva hadde grunnen vært til at du gjorde som han her? TS Folk kan være så ulike at det som regel er helt umulig å kjenne andre på seg selv. Jeg personlig hadde jo aldri invitert ei dame i familiebesøk uten at det var virkelig seriøst. Men jeg har også sett eksempel på at andre ikke tenker som meg. Noe som kan bli ganske ubehagelig når man ikke husker eller vet hvem som var med familiemedlemmet forrige gang. Endret 4. september 2011 av Steinar40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå