Gå til innhold

Mitt anbud og oppdrag på finn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier sitt.

Har dere brukt finn sin oppdrag, eller mitt anbud (eller lignende) noen gang?

Jeg har lagt ut på begge steder, for veeeeldig lenge siden og måtte legge ut på nytt 2 ganger. (altså vært ute 3 ganger) Men ikke fått noen som har ringt eller mailet eller noe :(

Jeg tror jeg har forklart jobben godt nok, og tatt med mål på det som skal bygges også. så tror ikke det er noe i veien med forklaringen.

Kjenner ingen som har brukt dette så jeg spør dere.

Og eventuelt hva ble resultatet av å bruke slike sider?

Skrevet

Ja, vi brukte finn anbud til en snekkerjobb/riving av bærevegg en gang. Vi fikk et par-tre henvendelser fra noen privatpersoner/svart arbeidskraft bare. Han ene maset i lang tid om at han kunne brukes til hva som helst (han så at vi pusset opp), men vi brukte aldri noen fra finn til arbeidet.

Skrevet

Jeg brukte mittanbud.no for et års tid siden, skulle da etter-isolere gulvet, og jeg fikk 10-15 svar. Jeg tok kontakt med 3 som da kom på befaring, fikk prisoverslag, og jeg gav jobben til den ene. Jeg hadde også god beskrivelse, og også bilder.

Skrevet

Hmmm....da skjønner jeg ikke hvorfor ingen vil ha min jobb :sjenert:

Får kontakte noen snekre selv da kanskje

Skrevet

Ja, malejobb. Ble dårlig utført dessverre så fikk famile til å hjelpe til istedet.

Skrevet

Min tante har brukt mitt anbud til et par ting i borettslaget som hun er leder i. (bytting og isolering av garasjetak + noe annet). Hun opplevde at det var mange som tok kontakt (nesten for mange).

Er det en liten jobb du skal ha utført? En del firmaer foretrekker større jobber framfor flere små...

Skrevet

ja, det er vel dessverre ikke den største jobben, men fjerning av tak, sette opp 3 vegger, legge på nytt tak og sette inn to vinduer og en dør. og isolering da.

Så i forhold til jobber i borettslag er jo dette bare småtteri

Skrevet

Jeg har hatt positive erfaringer med finn.no mitt oppdrag, eller hva det heter. Vel og merke til småjobbing, innsetting av garasjeport, dører i hus, etc.

Nå skal vi renovere bad, og der er det INGEN som har svart, selv om oppdraget har ligget ute lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...