Banan Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Jeg og ei venninne har tenkt å reise til en storby i Europa nå i høst. Har sett på litt forskjellige byer, og siden ingen av oss har vært i særlig mange storbyer før, er det i grunnen akkurat det samme hvilken by vi drar til. (Kommer sannsynligvis til å reise til byen hvor vi finner de billigste billetter til.) Det jeg lurer på er om noen har en bra side å anbefale for å søke etter reiser som inkluderer fly og hotell. Har søkt på bla. solfaktor.no, men der fikk jeg så godt som bare opp reiser i fra Oslo. Regner med at flyplasser nærmere også flyr til vanlige storbyer, så tenker at jeg bør sjekke ut andre sider for å finne billige billetter som passer for oss. Vet at jeg har vært innom bedre sider tidligere, men husker ikke navn, så setter stor pris på om noen vet hvor jeg bør søke etter reiser
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 restplass.no norwegian.no reisefeber.no
fionel Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 vi bruker alltid expedia.no kjempeflinke på å hjelpe deg om noe skulle oppstå, og veldig billige turer. ink hotell 1
Mynona Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 SAS og norwegian har kampanjer nå med billige billetter. SAS sin går ut i morgen tror jeg.
freddy Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 For kun flybilletter er flybilligst.com er super side. Det samme er momondo.com
Banan Skrevet 5. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2011 Takk for tipsene! Har nå bestilt til til London i høstferien Bestilte fly på reisefeber.no med norwegian. Skulle til å besille hotell der også i et "pakketilbud", men jeg fant akkurat samme hotell billigere på en annen side. Derfor kjøpte hotell og fly hver for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå