Gjest LittleMe85 Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Hei. Man får jo mange takke og julekort av tantebarn, barna til venner, takkekort osv gjennom tiden.. Disse har bare blitt slengt ned i en skuff etter hvert. Er der noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre med de? Hvordan jeg kan oppbevare de? Nå ligger de jo bare i en skuff og blir aldri sett på, men synes ikke jeg kan kaste de eller..
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Jeg kaster de bare etter et år elns.. men du kan jo ta de i et album? en eske eller noe?
Lærerinna Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Jeg har en dekorativ ekse jeg har alt av hilsner i. En kollega fortalte imidlertid at hun etter mange år som samler av jule-og takkekort med bilder av familiemedlemmer hadde satt dem inn i et album og gitt tilbake til respektive familier. Hun mente de selv ikke ville ha tatt vare på alt sammen. I følge henne, falt dette i veldig god smak hos mottakerne. Personlig er jeg usikker på om jeg liker den ideen. Og det løser uansett ikke oppbevarings"problemet" for de neste 10 årene
Pebbles Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Jeg limer de inn i et album. Artig å se julekort fra de samme familiene og se barna "vokse" for hvert år. Har også laget til mamma, som hadde julekort og takkekort liggende i ei skuff i flere år, hun har et album for julekort og et for takkekort.. (tror vi fant julekort fra 80 tallet om jeg ikke husker feil :gjeiper: )
Gjest pysepusen Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Først så henger de på en streng jeg har laget til med små klesklyper. Så rydder jeg opp før jul og lager plass til julekortene og etter jul - da gjør jeg klar til kortene vi får løpet av året De som blir ryddet bort blir lagt i en eske!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 scannet og oppbevares på ei filmappe på pc'n..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå