Gå til innhold

lystløs

ZIBRA

Anbefalte innlegg

Samboeren har ikke lyst å ha sex med meg før tiden,

han sier at det bare er en periode og at sikkert snart får lysten tilbake.

Det høres jo greit ut, men problemet er at denne perioden har vart veldig lenge nå..

Har prøvd å prøvd å prøvd... men til ingen nytte..

Dette er så slitsom fordi JEG har lyst.

Har pratet med han om det flere ganger, men det virker som om det bare ødelegger mer en det gjør nytte..

Han sier jeg maser.

Ikke så veldig gøy for meg å se at han ikke har det minste lyst på meg lenger.

Før så kastet han seg ofte øver meg.

( vi har vært sammen i snart 2 år, samboere hele tiden )

Ellers så har vi det veldig bra, og koser masse med hverandre, men det stopper der.

Orker ikke gå å vente i all evighet,

noen som er i samme situation som jeg?

Eller har noen tips om hva jeg kan si eller gjøre?

Er litt lei meg nå.. :cry:

Ps-er ikke helt norsk, så beklager hvis jeg skrivet masse feil..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriveferdighetene dine trenger du ikke bekymre deg over!

Har opplevd akkurat det samme som deg. Det ødela forholdet fullstendig. Jeg ville har sex, han ville ikke. Han sa at han bare var sliten fordi han jobbet så mye. Jeg var forståelsesfull, men da det hadde gått 3 måneder gav jeg opp. Og jeg begynte å flørte med andre. Jeg fikk jo ikke det jeg ville ha hjemme. Når jeg prøvde å snakke med han om det ble han bare irritert fordi jeg maste. Så det virket litt håpløst. Da det hadde gått over et halvt år nesten uten sex, fant meg til slutt egen leilighet og flyttet ut. (Det skal være sagt at mot slutten var det jeg som ikke ville ha sex med mer, fordi jeg hadde truffet en annen) Og begge begynte å treffe andre. Men vi fant til slutt ut av at vi ikke vil ha noen andre. Og nå er vi sammen igjen. Elsker han over alt og det har jeg alltid gjort. Jeg kommer ikke til å gjøre noe lignende igjen. Men vi hadde godt av pausen. Vi har et sterkere forhold nå og vi er klar over fellene og unngår de. Kort fortalt.

Vet ikke om dette kan hjelpe deg. Jeg vet at om noe lignende hadde skjedd igjen hadde jeg blitt like fortvilet. Det er ingen god følelse man får når den du elsker som var helt vill etter deg før, plutselig viser null interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ett spørsmål til forfatter av hovedinnlegget:

Har han mistet lysten på sex generelt eller bare deg?

Hvis d siste er tilfellet; kom deg ut av forholdet før dette går på selvfølelsen løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert du trenger å bekymre deg alt for mye ennå. Menn er jo mennesker de også, og det kan være perioder man ikke er like opptatt av sex (selv om det er en generell oppfatning at menn alltid har lyst). Dette er jo noe som også kan skje for kvinner.

Det du ikke skriver er hvor lenge dette har pågått. Er det en kortere periode hvor han kanskje har jobbet mye, er stresset eller har andre problemer kan det naturligvis være grunnen.

Men, det kan jo naturligvis være en kombinasjon av dette og at han "kjeder" seg i forholdet. Så hvorfor ikke prøve å hjelpe ham ut av dette. Finn på noe spennende. Overask ham. Sett av en kveld hvor du starter med god mat/vin, kanskje et deilig bad, oppvart ham i sexy undertøy. Gjør det spennende for ham.

Kanskje det kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det massør i Oslo sier. Det er normalt med "tørkeperioder" fra tid til annen.

Prøv å bryt ut av de faste rutinene av og til, finn gjerne på noe uventet. Hva med en weekend, bare dere to, f.eks. på hyttetur eller på hotel i en storby? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at menn å kvinner ikke er så fryktelig ulike.

Lysten på sex varierer fra personlighet til personlighet.

At menn har mere sexlyst en kvinner er en sak som aldri kommer til å bli oppklart.

Har selv opplevd en "tørke", både fra meg selv og kjæresten min. Og kan ærlig innrømme at det ikke er noe jeg vil oppleve igjen.

Det er nå forholdet blir satt på prøve!

Klarer man ikke å holde seg så elsker man rett å slett ikke denne personen nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar!!

Han har mistet lysten helt, ikke bare på meg, håper jeg hvertfall...

Men han onanerer ikke lenger engang..

Men ble beroliget av svarene dere gav meg.

Da må jeg bare vente på bedre tider!! :)

Har ikke noen planer om att gå ifra han for dette, elsker han allt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!!

Han har mistet lysten helt, ikke bare på meg, håper jeg hvertfall...

Men ble beroliget av svarene dere gav meg.

Da må jeg bare vente på bedre tider!! :)

Har ikke noen planer om att gå ifra han for dette, elsker han allt for mye.

Det høres jo bra ut ZIBRA at du slapper av med svarene. Men jeg er fortsatt litt nysjerrig på hva som har skjedd mellom dere og hva som kan ha forårsaket det til å bli slik. Har dere vært sammen lenge? Er dere åpne seksualt for hverandre? Er dette noe dere kan prate om?

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Akkurat DET tror jeg du ikke skal være for sikker på. :blunke:

Å miste sexlysten på partneren allerede etter to år er tidlig. Det bruker som regel ikke inntreffe før etter en 5-6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du..

har det på samme måte som deg... samboeren min (vært sammen i 1 år, samboere hele tiden) har også perioder der han absolutt ikke har sex lyst i det hele tatt... og jeg som trodde sex var noe gutter ville ha hele tiden... :forvirra:

før synes jeg dette var plagsomt fordi jeg har ganske stor sexlyst selv. trodde kanskje han ikke tente på meg lenger. fikk det for meg at jeg var for "feit" etc. Jeg også fikk beskjed om at jeg maste for mye... Men en dag satte jeg ham ned, og fikk meg forklart at når han jobber mye, eller har mye å tenke på blir liksom sex ikke "prioritert" i tankegangen.

jaja, begynte jo å skjønne greia, og nå nyter jeg bare de gangene vi faktisk har sex, fordi det blir en litt ekstra spesiell greie... :smilejenta: ofte blir det ganske heftigere enn det det sikkert ville vært hvis vi hadde mye sex også...

mulig å tenke på det sånn, kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo bra ut ZIBRA at du slapper av med svarene. Men jeg er fortsatt litt nysjerrig på hva som har skjedd mellom dere og hva som kan ha forårsaket det til å bli slik. Har dere vært sammen lenge? Er dere åpne seksualt for hverandre? Er dette noe dere kan prate om?

Espen

Ja, det er jo det jeg lurer på og!!

Hva er skjedd!!!?

Vi er åpne seksualt og kan snakke om allt.

Jeg er veldig nysjerrig jeg også...[/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han får seg noe en annen plass??? Man kan aldri være for sikker....

ehh?

Tusen takk for den...

Tror ikke det, vil ikke tenke i de banene.

Har spurt han ang det, men han sier nei, og jeg vet han kan lyve.

men akkurat der stoler jeg på mavefølelsen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om han ikke onanerer, så betyr ikke det at ikke du kan. :) Du vet best her, men kanskje du kan kjøpe en vibrator. Ikke så mye "Ha, se, jeg klarer meg fint uten deg", prøv heller å vinkle det mer på "Jeg vil gjerne kose meg litt, men du kan se på hvis du vil". En del gutter synes det er opphissende å se på at partneren sin leker med seg selv. Så det kan jo hende han synes det er fint å se på, og du får mye nytelse ut av det. Og kanskje han blir litt mer lysten av det, enn at du bare ligger og stirrer i taket og er kåt.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo det jeg lurer på og!!

Hva er skjedd!!!?

Vi er åpne seksualt og kan snakke om allt.

Jeg er veldig nysjerrig jeg også...[/

Men Zibra, hvis dere prater åpen rundt dette skjønner jeg ikke det har løst seg for lenge siden. Enten så er det en fase han går igjennom, og dermed kommer tilbake til normalen. Hvis ikke så starter jeg å lure på hvor han vil i forholdet. En av de viktigste tingene i et forhold er jo sex. Og ønsker man ikke sex med den man er sammen med så er det kanskje ikke så seriøst, eller?

Eller kanskje det er du som selv skaper for mye problemer ut av dette for deg selv. Kanskje hvis du kunne slutte å analysere det for mye kunne du slappe av å tenke på noe annet? Kanskje du skal gjøre som Catzy skriver, å kjøpe deg en skikkelig dildo og fokusere litt mere på din egen seksualitet og nytelse. Eller kanskje få deg en elsker for en kortere periode? Deler av innlegget er slettet. http://forum.kvinneguiden.no/faq.php Remyline Moderator

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...