Gå til innhold

~ Åh, sukk, så nyyyydelig ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninde var nettopp innom for å vise frem sin 7 uker gamle datter! Jeg ble helt "forelsket", jeg. De er så skjønne når de er så små! Og så lukter de så godt. Jeg ville bare ta henne under armen og løpe langt avsted!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen det :sjarmor: har flere ganger tenkt på å kidnappe min lille nevø-baby, men jeg kommer alltid på bedre tanker etter å ha skiftet bleie på han :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg skjønner ikke dette. Jeg er 25 år gammel, blir 26 om ikke så veldig lenge. Burde jo være gammel nok til å kjenne et potensielt "morshjerte" banke i kroppen? Tror jeg har blitt utstyrt med en ekstrem liten porsjon morsinstinkt? Ikke for å være slem eller ekkel, men jeg forstår overhodet ikke hva som er så nusselig med små baybyer. Eller større unger for den slags skyld. Passer på firmenningen min på et år for å hjelpe av og til, men føler overhodet ikke noe "forelskelse"... :klø:

Skrevet

Ikke noe unormalt det Greensky :wink: Kjenner da flere som har det slik, selv likte jeg ikke unger før søsteren min fikk barn, da fikk jeg liksom et litt nærmere forhold. Er heller ikke vill overfor ukjente barn, da må de isåfall være små og søte :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

babyer er herlige små vesener, men er glad hver gang jeg kan levere de fra meg :ler: Kunne ikke tenkt meg en til, har nok med mine 3 :ler: men babyer er til å spise opp så lenge de er snill og grei :wink:

Gjest sunshine-t
Skrevet

Virker ikke sååå lenge siden littlå var så liten.. Uff, så fort tiden flyr..heheh!!!

Skrevet
Jeg skjønner ikke dette. Jeg er 25 år gammel' date= blir 26 om ikke så veldig lenge. Burde jo være gammel nok til å kjenne et potensielt "morshjerte" banke i kroppen? Tror jeg har blitt utstyrt med en ekstrem liten porsjon morsinstinkt? Ikke for å være slem eller ekkel, men jeg forstår overhodet ikke hva som er så nusselig med små baybyer. Eller større unger for den slags skyld. Passer på firmenningen min på et år for å hjelpe av og til, men føler overhodet ikke noe "forelskelse"... :klø:

Har de litt på samme måte som deg jeg GreenSky. Er snart 28 og "venter" på at jeg skal kjenne det berømte morsinstinktet. Da jeg har en samboer som ønsker seg barn, håper jeg på at denne lysten også skal dukke opp hos meg, ellers er jeg redd for at vi har et problem...

Jennifer

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg tror at det (forhåpentligvis!) vil komme av seg selv når en først har blitt gravid. Men for å bli gravid bør en jo helst ha lyst på en unge...!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg ser for meg dette:

- bleiekifting :-?

- snørr, sikkel og griseri ved mating :-?

- rot :-?

- skriking og hyling (fra ungen) :-?

- Våkenetter pga. punktet ovenfor :-?

- Null sosialt liv :-?

- Et skrantende forhold :-?

- dårlig økonomi i 18 år :-?

- og når ungen blir litt større: Den grusomme trassalderen! :-?

Ja, det blir kos...!

Skrevet
Jeg ser for meg dette:

- Null sosialt liv :-?

- Et skrantende forhold :-?

Hvorfor ser du for deg dette?

Det blir jo akkurat det du gjør det til selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...