Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk inn på personverninnstillingene, men oppsettet der er rene jungelen. Hvordan går jeg fram for å skjule vennelista for alle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skjule vennelista for alle? Skjemmes du over de du har lagt til på fb?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skjule vennelista for alle? Skjemmes du over de du har lagt til på fb?

Skjemmes du over meningene dine siden du skriver med AB? :tongue: Fant ut av det ved å bruke søketjenesten der inne.

• Liker 2
Skrevet

Skjemmes du over meningene dine siden du skriver med AB? :tongue: Fant ut av det ved å bruke søketjenesten der inne.

Søketjeneste? Nei, har ikke brukt noe søketjeneste. Trenger ikke være anonym heller for den del. ;) Men..hva er vitsen med å skjule vennelista på fb?

• Liker 1
Skrevet

Søketjeneste? Nei, har ikke brukt noe søketjeneste. Trenger ikke være anonym heller for den del. ;) Men..hva er vitsen med å skjule vennelista på fb?

Jeg brukte søketjenesten, og da fant jeg ut hvordan jeg skjuler vennelista. Så problemet er løst.

Hvorfor jeg velger å skjule lista er ikke tema i denne tråden eller noe jeg trenger å opplyse om.

• Liker 3
Skrevet

Jeg brukte søketjenesten, og da fant jeg ut hvordan jeg skjuler vennelista. Så problemet er løst.

Hvorfor jeg velger å skjule lista er ikke tema i denne tråden eller noe jeg trenger å opplyse om.

Herre min hatt så grinette :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Nei, du trenger ikke å opplyse om det. Du hadde ikke behøvd å spørre om det her heller, det går an å sende en pm til noen på Facebook og spørre der også. Når man alikevel er så pirkete, mener jeg.

Skrevet

Herre min hatt så grinette :kjefte:

Ja, jøss :lete:

Men hvorfor tør du ikke å skrive det her med din egen bruker? Virker så stusselig å gjemme seg bak AB.

Skrevet

Nei, du trenger ikke å opplyse om det. Du hadde ikke behøvd å spørre om det her heller, det går an å sende en pm til noen på Facebook og spørre der også. Når man alikevel er så pirkete, mener jeg.

Da beklager jeg at jeg lurte deg inn hit og stjal av din dyrebare tid :laugh:

I denne tråden er jeg både grinete og pirkete. Jeg aner ikke hvor dere får noen av delene fra, men dere om det.

• Liker 1
Skrevet

Da beklager jeg at jeg lurte deg inn hit og stjal av din dyrebare tid :laugh:

I denne tråden er jeg både grinete og pirkete. Jeg aner ikke hvor dere får noen av delene fra, men dere om det.

Er vel måten du fremstår på da, kanskje. ;) Men who the hells cares! Schkåll!

Skrevet

Er vel måten du fremstår på da, kanskje. ;) Men who the hells cares! Schkåll!

Du får finjustere antennene dine :skaal:

Skrevet

Ja, jøss :lete:

Men hvorfor tør du ikke å skrive det her med din egen bruker? Virker så stusselig å gjemme seg bak AB.

Det trenger vi ikke å opplyse om. :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Det trenger vi ikke å opplyse om. :popcorn:

Greit det, vi vet jo hvorfor.

Skrevet

Du får finjustere antennene dine :skaal:

De har sikkert noe billig på Biltema. :skaal:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...