Nehalennia Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Er det noen som kjenner til ei/en som virkelig er synsk? Som kan spå framtiden og som har fått rett?
Annta Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Mange kan spå, men framtiden kan forandre seg. Kun du kan forandre din framtid. Det er lettere å se hva som har skjedd, enn det som skal skje. En klarsynt kan fortelle deg hvilke valg du kommer til å stå ovenfor, og hva som kan skje hvis du tar forskjellige valg. Men å si nøyaktig hva som skal skje, det kan nok ingen gjøre.
Nehalennia Skrevet 3. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2011 Joda, men vet du om noen som kan se noe?
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Ingen er synske De som sier de er det er bedragere.. 2
Nehalennia Skrevet 3. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2011 Jeg tror det fins noen. At det fins noen som ser. Skulle gjerne hatt navnet og en måte å komme i kontakt med noen som kan. Som er ekt i vrimmelet av juksemakere..
Gjest MorAase Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Det nok noen som tror det, men du finner ikke synske, ikke på ordentlig. Bruk heller kreftene og pengene dine på noe mer fornuftig 2
Annta Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 (endret) Det fins absolutt klarsynte som ikke er en bløff. Det jeg har bitt meg merke i, er at når folk får en beskjed de ikke liker - så bestemmer de seg for å ikke tro på det. Uansett, for å unngå å havne i ei felle, så bør du kontakte noen som selv har vært i kontakt med klarsynte - der det funka. Sånne ting går gjerne på folkemunne, ganske lett å finne ut om man spør folk rundt seg. edit: ummgå ble til unngå. Endret 3. september 2011 av Annta
Nehalennia Skrevet 3. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2011 Skjønner hva du mener, men nå søker jeg noen som ser fordi jeg vil få noen svar. Kanskje er det ikke sannheten, men kanskje kan jeg spare meg for noen wrongturns ved å stille noen spørsmål..
Nehalennia Skrevet 3. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2011 Det nok noen som tror det, men du finner ikke synske, ikke på ordentlig. Bruk heller kreftene og pengene dine på noe mer fornuftig Skjønner hva du mener, men nå søker jeg noen som ser fordi jeg vil få noen svar. Kanskje er det ikke sannheten, men kanskje kan jeg spare meg for noen wrongturns ved å stille noen spørsmål..
Nehalennia Skrevet 3. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 3. september 2011 Det fins absolutt klarsynte som ikke er en bløff. Det jeg har bitt meg merke i, er at når folk får en beskjed de ikke liker - så bestemmer de seg for å ikke tro på det. Uansett, for å unngå å havne i ei felle, så bør du kontakte noen som selv har vært i kontakt med klarsynte - der det funka. Sånne ting går gjerne på folkemunne, ganske lett å finne ut om man spør folk rundt seg. edit: ummgå ble til unngå. Er det jeg prøver på her...
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #14 Skrevet 3. september 2011 Lisa Williams! Hun driver jo mest med medium-ting, men hun er synsk også. Og nå er hun jo i Norge en måneds tid!
Annta Skrevet 3. september 2011 #15 Skrevet 3. september 2011 Er det jeg prøver på her... Aner jo ikke hvor du bor vi. Mener at du kan spørre rundt der du bor. Er som regel noen som vet noe om det bor noen klarsynte i nærheten.
Nehalennia Skrevet 3. september 2011 Forfatter #16 Skrevet 3. september 2011 Aner jo ikke hvor du bor vi. Mener at du kan spørre rundt der du bor. Er som regel noen som vet noe om det bor noen klarsynte i nærheten. trenger ikke å være i mitt nærområde, kan bo på mars for min del bare jeg kan n vedkommende på tlf.. hjelp?
Nehalennia Skrevet 3. september 2011 Forfatter #17 Skrevet 3. september 2011 Lisa Williams! Hun driver jo mest med medium-ting, men hun er synsk også. Og nå er hun jo i Norge en måneds tid! ja, tenkte på henne har du noen kontaktinfo på henne?
Annta Skrevet 3. september 2011 #18 Skrevet 3. september 2011 trenger ikke å være i mitt nærområde, kan bo på mars for min del bare jeg kan n vedkommende på tlf.. hjelp? Skulle gjerne ha hjulpet deg, men når det er mye som står på i mitt liv så blir kontakten mindre sterk. Sender deg en pm når jeg føler meg klar, så kan vi prøve da.
Nehalennia Skrevet 3. september 2011 Forfatter #19 Skrevet 3. september 2011 Skulle gjerne ha hjulpet deg, men når det er mye som står på i mitt liv så blir kontakten mindre sterk. Sender deg en pm når jeg føler meg klar, så kan vi prøve da. er ny her, er pm personlig melding? tror jeg stengte for sånt:S kanskje om jeg skriver til deg, da får vel du mulighet til å svare meg? trenger noen svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå