ZINA Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Jeg er 38 år, og bruker til daglig MD hudpleie produkter. Men jeg ser at huden min fortsatt er tørr. Var innom hudpleier i dag og spurte henne om det. Hun anbefalte meg denne nattkremen fra Decleor: Aroma night. aroma night Prisen er over kr. 200,- derfor lurer jeg på om det er noen som vil dele med oss gode erfaringer med andre type nattkremer. Gjerne med link over hvor dere kjøper den. Takker så mye for tips!!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Hva med å bruke serum i tillegg til nattkrem? Jeg bruker the Body Shops e-vitaminserum + Niveas pure and natural dag/nattkrem. Dette funker fint for meg.
andemor Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Hvis du er skikkelig tørr vil jeg anbefale disse; - Decleor Aromessence Angélique Nourishing Serum (Dry Skin) - Nutridivine Nutriboost Ultra Cocooning Cream Paraben Free (For Dry Skin) Begge disse koster jo over 200 kr (på cheapsmells i hvertfall, og jeg tror det er billigst der), men de har fungert veldig bra for meg når jeg har hatt tørr hud. De er veldig fete, så bør kanskje vurderes litt hvis du har tendens til å bli veldig blank. Hvis det er fuktighet du trenger, kan jeg anbefale dette serumet; - Matis Reponse Jeunesse Optimal Moisturising Serum Har kjøpt min på feelunique, men når jeg prøvde å finne den der nå var den borte! Vet dessverre ikke om andre steder man får kjøpt Matis.. (noe som er litt krise for min del!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå