Gå til innhold

Selge klær på finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her har erfaringer med å selge klær på finn.no, er det mye interesse? får man solgt noe?

Har så mange helt nye ubrukte kjoler som jeg skulle ha blitt kvitt, så tenkte at det kansje gikk an å selge det på finn, men vet ikke om man blir kvitt det der eller?:)

Noen som har fått solgt noe "vanlige klær" altså kjoler og sko. Det er snakk om helt nye, og noen som er brukt maks en gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Applecore
Skrevet

Søsteren min solgte en haug med klær i vinter: Hun bare spredte masse klær utover sengen og tok bilde av hele hurven, ganske så ordinære plagg, og hun ble nesten nedringt av folk som var gale etter å kjøpe klærne hennes. :)

Skrevet

Jeg solgte et par sko, det gikk relativt kjapt unna! Det er mange som foretrekker å kjøpe brukte klær både av økonomiske og miljømessige hensyn.

Skrevet

Jeg har blandete erfaringer. Jeg får gjerne mange henvendelser på de samme tingene, imens annet ikke blir etterspurt i det hele tatt.

Prøver kun å selge ting som er enten ikke brukt eller svært lite brukt slik at det er i god stand.

Har også selv kjøpt klær på Fin :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk solgt ganske mye, faktisk. Men var ikke dyre ting så måtte prise det lavt, var jo begrenset hvor mye jeg tjente på det.

Skrevet

Jeg la ut ca 7 plagg en gang. Fikk ikke en eneste respons.

Klærene var ikke dritfine men heller ikke dritstygge for å si det slik :fnise:

Skrevet

Så lenge du har gode bilder, ikke overpriser og kan sende, så har du en sjanse iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...