Gå til innhold

"Elskeren" er på weekendtur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Min sexpartner (venn med benefits) er på en weekendtur til utlandet med en kompis. Vi har ingen forpliktelser til hverandre da vi ikke er sammen,men vi er glade i hverandre og jeg må innrømme at jeg liker fyren litt mer enn jeg kanskje burde. Nok om det! Men,jeg kunne tenkt meg å spørre han når han kommer hjem,om han har hatt sex på turen. Mener selv jeg burde få lov til å spørre om det,iom at vi har regelmessig sex.. Hva mener andre om dette? Hvis han sier han har hatt sex,vil det naturlige spørsmålet være om han brukte kondom. For hvis ikke så har jeg ikke så veldig lyst til å ha sex med han,med tanke på sykdommer.

Så folkens,syns dere jeg khar min rett til å spørre om dette? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Min sexpartner (venn med benefits) er på en weekendtur til utlandet med en kompis. Vi har ingen forpliktelser til hverandre da vi ikke er sammen,men vi er glade i hverandre og jeg må innrømme at jeg liker fyren litt mer enn jeg kanskje burde. Nok om det! Men,jeg kunne tenkt meg å spørre han når han kommer hjem,om han har hatt sex på turen. Mener selv jeg burde få lov til å spørre om det,iom at vi har regelmessig sex.. Hva mener andre om dette? Hvis han sier han har hatt sex,vil det naturlige spørsmålet være om han brukte kondom. For hvis ikke så har jeg ikke så veldig lyst til å ha sex med han,med tanke på sykdommer.

Så folkens,syns dere jeg khar min rett til å spørre om dette? :sjenert:

Absolutt din rett, ja. Det er også ditt eget ansvar å sørge for at du ikke får kjønnssykdommer.

Imidlertid blir det selvfølgelig større risker for å få kjønnssykdommer via slike løse forbindelser.

Skrevet

Blir så jeg spør! Hadde jeg hatt sex med andre mens vi er sexpartnere hadde jeg selvsagt beskyttet meg. Han kan selvfølgelig la være å svare men det er jo svar nok..

Nei satser på ærlighet,har ingen grunn til å tro at han vil lyve uansett hva som har skjedd eller ikke,han har sagt noen ganger at han håper at jeg vil være ærlig med han i samme tilfelle :)

Skrevet

Blir så jeg spør! Hadde jeg hatt sex med andre mens vi er sexpartnere hadde jeg selvsagt beskyttet meg. Han kan selvfølgelig la være å svare men det er jo svar nok..

Nei satser på ærlighet,har ingen grunn til å tro at han vil lyve uansett hva som har skjedd eller ikke,han har sagt noen ganger at han håper at jeg vil være ærlig med han i samme tilfelle :)

Ufattelig for meg at du vil ligge med noen som kan ligge med andre.

Det er egentlig det samme som å be om å få problemer. Om så det er kjønnssykdommer eller andre problemer.

Skrevet

Det var ikke slikt ment! Selvsagt hvis han har hatt sex så vil jeg vurdere om jeg vil fortsette slik selvsagt. Ingen av oss har hittil hatt sex med andre de mnd vi har "holdt på". Men jeg foretrekker heller en fast sexpartner framfor flere løse forbindelser når jeg er singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...