AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 og ellers rundt på hodet,men mest på toppen. har prøvd hårkurer,ting til å roe ned kruset,forksjellige shampoer,balsamer.Vet ikke hva jeg skal gjøre med det.Har spurt frisører og men de sa det var babyhår som må vokse ut og at det ikke var lurt å klippe det.Men herlighet så fælt det ser ut.Og tørt/skadet. Har ikke hatt det sånn før jeg fikk barn nr 1,men etter nr 2 kom det. Noen andre som har opplevd dette og evet har noen tips til hva jeg kan gjøre/bruke? Takk
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Du kan prøve hårkur som er mot tørt og slitt hår. =)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Jojobaolje eller annen hårolje! Takk for svar Er det noe som får håret til å se fett ut?Som brukes utenom dusjing eller er det når du dusjer du tar det i?Hvor får du kjøpt det?Ikke prøvd det ennå.Alt er verdt å prøve.hehe TS
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Du kan prøve hårkur som er mot tørt og slitt hår. =) Takk for svar Har prøvd 5-6 forskjellige hårkurer og det virker ikke. har du noen forslag til noen som er veldig bra og kanskje vil funke?For er så dumt å bruke masse penger på ting som ikke virker TS
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Søkte opp jojobaolje no og ser mange bruker den i fjeset,håret osv. Og er veldig fornøyd med den. Da må jeg kjøpe den imorgen :D Stod den selges på helsekost.Jippi :D TS
Gjest BabyBlue Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 En gang i uken gnir jeg castorolje i hodebunnen og jojoba i lengdene. Har det i i noen timer, og vasker det nøye ut etterpå. Håret blir så fint og blankt! Ekstra virgin olive oil kan også gjøre samme nytten, men hvis man eksperimenterer med forskjellige oljer finner man fort ut hvilke man foretrekker. Og ikke ta det i nyvasket hår - da er det et helvete å vaske ut igjen Ta det i håret hvis det er minst to dager siden forrige vask, da blander det seg med hårets naturlige oljer og er lettere å vaske ut.... hvis det gir mening? I tillegg har jeg en intens fuktighetskur og en proteinkur stående i dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå