Gjest kjole Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Noen flere som blir kåt av å se damer i nydelige kjoler i silke eller satengstoff?? Jeg synes det er helt nydelig, blir skikkelig kåt av det.. Mange jenter som har slike silkekjoler her da??
Rainbow Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Jeg har mange fine silke og satengkjoler med "diamanter" på. Det har kjæresten min også. Vi liker godt å gå ut på byen i kjolene våre, to feminine jenter hånd i hånd. Hjalp vi deg med runketråden din nå? :gjeiper: 2
loffen Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Næh, går stort sett i stillongs og BH jeg. :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 hva er en runketråd? :s Det er vel når en dust lager en tråd hvor han vil at kvinner skal fortelle om sexfantasier eller fortelle i detalj om spesifikke seksuelle handlinger han ber dem om å beskrive. Formålet med en sånn type tråd er for at Ts skal kunne tilfredsstille seg selv mens han leser. Jeg personlig forstår ikke de som svarer på tråder som er så til de grader tydelige når det gjelder hva Ts er ute etter. Når det gjelder denne tråden føler jeg absolutt ikke at dette er ment å være en såkalt runketråd. 3
Gjest Marregutt Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Næh, går stort sett i stillongs og BH jeg. :gjeiper: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Gjest hogwash Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Jeg liker damer som er stilfult kledd mye bedre enn den nye shortsmoten ihvertfall...
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Der var du Marregutt, som registrert bruker. Så bra! Kjempeglad for at du gjorde alvor av å bli en av oss.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Jeg liker damer som er stilfult kledd mye bedre enn den nye shortsmoten ihvertfall... Ikke sant. Søte sommerkjoler er såååå mye bedre.
spinnwild Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Jeg blir nok mer tent av menn i dress (kvinner er jo deilige uansett)...
Gjest Marregutt Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Der var du Marregutt, som registrert bruker. Så bra! Kjempeglad for at du gjorde alvor av å bli en av oss. Stilongs og BH = en vinner! :gjeiper: Ja, har prøvd litt nå, er mye god respons å få på ting!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #15 Skrevet 4. september 2011 Ja, har prøvd litt nå, er mye god respons å få på ting! Og god respons får man når man skriver gode innlegg. Magefølelsen min var god når det gjaldt deg.
Gjest Marregutt Skrevet 5. september 2011 #16 Skrevet 5. september 2011 Og god respons får man når man skriver gode innlegg. Magefølelsen min var god når det gjaldt deg. Hehe, godt å høre! legg meg til som venn da (er ikke sikker på hvordan det gjøres selv).
Gjest Nedfall Skrevet 5. september 2011 #17 Skrevet 5. september 2011 hva er en runketråd? :s Det er en tråd med sånne i: Vips, så ble det en offisiell runketråd.
Gjest NozMonster Skrevet 5. september 2011 #18 Skrevet 5. september 2011 (endret) jeg er veldig nyskjerrig på åssen disse fanastiske kjolene din ser ut ts! post ett bilde da! og du katten! og du vil er det snakk om hverdagskjole eller gallakjole? Endret 5. september 2011 av NozMonster
Gjest Katten. Skrevet 6. september 2011 #19 Skrevet 6. september 2011 Jeg vil hva? Runke? Tja. Orgasmer er aldri feil.
sequin Skrevet 6. september 2011 #20 Skrevet 6. september 2011 jeg er veldig nyskjerrig på åssen disse fanastiske kjolene din ser ut ts! post ett bilde da! og du katten! og du vil er det snakk om hverdagskjole eller gallakjole? Ja dette lurte jeg også på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå