Gå til innhold

Er Elvelangs langs Akerselva noe for barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært med på det, men har hørt så mye bra om arrangementet. Lurer på om det er noe dere og ville hatt med barn på, eller om det er en voksengreie... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt noe for barn. Det er mange barn og ungdom som er med og opptrer også.

Skrevet

Definitivt koselig for barn. Jeg har ikke vært på det, men lest og hørt mye om det. Har i tilegg vært på vandringa langs Alnaelva, som er noenlunde det samme, bare en annen elv, og det er mye gøy for barna å se på og delta på.

Skrevet

Takk for svar :) Det er snakk om en 4-åring, er jo ikke verre enn å reise hjem om det ikke er noe han liker :)

Skrevet

Jeg syns ikke det er noe for verken barn eller voksen...

Massevis av folk som går i kø, og stummende mørke. Ville iallfall tatt med lommelykt.

Skrevet

jeg har vært med på det og jeg ville ikke tatt med barn under 6 år.

Det er mange tusen mennesker som snubler rundt i mørket langs kanten av denne elven. Man kan lett bli borte fra hverandre. Ikke lett å se noe særlig.

På de åpne grassslettene innimellom er det litt å se på, men for små barn ser jeg ikke helt tryggheten. Noen bruker sportsvogner, men det er mye knuffing og dytting, søle/gjørme og lange omveier man må ta. Fordi noe er trapper osv...

Hunder gjør seg heller ikke her. Da bør man unngå å gå midt i virr-varret.

Jeg går ikke på dette igjen i hvert fall. Det er lange veier som er trange og det blir veldig ubehaglig når man går i stampe og det ikke er noe å se på.

MÅ du ta med unga; start i andre enden, ved Blå, og gå litte grann oppover. Man MÅ ikke gå fra Nydalen...

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

sier som andre - ikke for små barn om du vil gå hele veien. Det er mørkt og enkelte steder litt dystert med vesner opp av vannet etc. Og mye mennesker og ganske trangt. Men om man er på steder med stor gressplen, så går det bra da man har litt mer plass. Noen steder leses det vel opp eventyr og der er det nok fint for barn. Så sjekk programmet og se hvor det er mest barnevennlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...