Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #1 Del Skrevet 15. mai 2002 jeg har lagt inn ett innlegg to ganger i dag, men de forsvinner. Jeg så at 3 hadde lest innlegget. Jeg var borte fra pc'en en stund og trykket på oppdater. Kunne da ikke finne igjen innlegget.... Noen som har peiling på hva som skjer...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mai 2002 #2 Del Skrevet 15. mai 2002 Det er ikke inlegget om farging av brudekjoler du mener da? Det er lagt inn to ganger av en anonym, og begge er der. Kanskje det er noe merkelig på din pc?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #3 Del Skrevet 15. mai 2002 Stemmer det-skjønner ingenting jeg, for jeg kan ikke se det herfra. Kanskje på tide å bytte linser...eller pc... Ok, så lenge de ligger ute er det greit, så får jeg sjekke via jobben i morgen om der er noen svar. Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mai 2002 #4 Del Skrevet 15. mai 2002 Her er det ene: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...=5858&forum=3&0 og her er det andre: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...=5866&forum=3&0 Kanskje moderator kan slette ett av dem?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #5 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg la inn begge under generell debatt. Har denne moderatoren tilgang til å flytte innleggene?? Hve er denne moderatoren??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mai 2002 #6 Del Skrevet 15. mai 2002 Innleggene ligger i alle fall på bryllup nå... Kanskje du gjorde noe feil da du la dem inn? Tror moderator kan flytte innlegg, og det er jo ikke mulig å gi deg beskjed om det siden du er anonym.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 15. mai 2002 #7 Del Skrevet 15. mai 2002 jeg tror grunnen til hun flyttet på innlegge ditt var for at det er jo ikke vits i at samme innlegge står en plass, men 2 ganger! dessuten så vet kanskje noen på bryllups siden mer men det er jo noe jeg tror da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 15. mai 2002 #8 Del Skrevet 15. mai 2002 Ja, alle moderatorene kan flytt innlegg. Jeg tror det er tusenfryd som har flyttet dette (se Ris, ros og tips). Vi prøver å slette doble innlegg, men det hadde vært fint om folk var flinkere til å sjekke etter seg selv da alle innloggede brukere kan slette egne innlegg inntil 30 min etter at de ble skrevet. Ha en fin dag HMSP - moderator bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mai 2002 #9 Del Skrevet 15. mai 2002 Se her, dette er løsningen på mysteriet: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...c=5864&forum=15 Men...jeg skjønner ikke hvorfor ikke moderator har ryddet opp i rotet med at den ligger inne to ganger da..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 15. mai 2002 #10 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg har ryddet nå. Grunnen er enkel - jeg er ikke her hele tiden jeg heller Det er lov å tipse så slipper jeg å lete etter problemer HMSP - moderator bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mai 2002 #11 Del Skrevet 15. mai 2002 Takk Er du forresten sikker på at du ikke er her hele tiden? Det virker nesten sånn av og til Trodde bare at den som flytta innlegget også ville passe på at det ikke lå inne to ganger.... var ikke ment som kritikk mot deg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. mai 2002 #12 Del Skrevet 15. mai 2002 Det kom et forslag om å flytte et innlegg om farging av brudekjoler til bryllup. Det gjorde jeg, da den hørte bedre hjemme der. Sender vanligvis beskjeder til den som har lagt ut innlegget, men i dette tilfelle var du anonym, og da får jeg ikke sendt melding. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. mai 2002 #13 Del Skrevet 15. mai 2002 Det samme innlegget ligger forøvrig på Velvære, klær og sminke, som også er et naturlig sted for et slikt innlegg, og det har fått et svar. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå