AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Jeg har veie dag i dag, men har ikke turt å gå på vekta av den enkle grunn at jeg har slitt rævva av meg denne uken ved å trene og holde meg unna søtsaker! Jeg er så redd for at vekta skal vise ingenting for det er så umotiverende og jeg tviler på at jeg orker dette strevet hvis jeg nå ser på vekta at det ikke lønner seg...
Gjest Gladjenten30 Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Jeg har veie dag i dag, men har ikke turt å gå på vekta av den enkle grunn at jeg har slitt rævva av meg denne uken ved å trene og holde meg unna søtsaker! Jeg er så redd for at vekta skal vise ingenting for det er så umotiverende og jeg tviler på at jeg orker dette strevet hvis jeg nå ser på vekta at det ikke lønner seg... La badevekten støve ned. Eller enda bedre. Kast den. Klapp deg selv på skulderen for god innsats. Mål deg evt. rundt midjen hvis du absolutt må ha noe "tall" for å komme videre. Merk etter at du gjør noe godt for deg selv. Og det slår kanskje ikke ut på vekten i dag, men i et litt lengre perspektiv - f.eks etpar måneder, så har du investert STORT i din egen kropp og helse.
seleneluna Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Etter egen erfaring er det ett dårlig teng når man får angst av tanken på å veie seg. Du må slappe av! Dersom du ikke har gått ned like mye som du ønsket, så har du iallefall vært fysisk aktiv og hatt ett sunt kosthold de siste ukene. Resultatene av dette vil komme. 2
Lulu21 Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Drit i vekten. Du har stått på, og det er det som teller. Resultatene vil uansett bli synlige etterhvert, med eller uten vekt. 2
Bernardette Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Hva om du veier deg en gang i måneden i stedet? Da gir du deg selv bedre tid til å faktisk se resultater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå