Snuppa Skrevet 28. november 2003 #1 Skrevet 28. november 2003 Jeg har en en pakke med Chevre i kjøleskapet som jeg tenkte å bruke nå til helgen hvor jeg får venninnebesøk. Noen som har en god oppskrift å dele? Har smakt varm chevre med honning på restaurant en gang og mener å huske at det var en nytelse.............. Veldig takknemlig for alle tips!
punkyB Skrevet 28. november 2003 #2 Skrevet 28. november 2003 Hvis du rister litt brød - legger litt ost på skiva som du griller/steker lett slik at osten smelter. Ved siden av har du stekt bacon , ruccolasalat , tomater , løk whatever.
-Fisken- Skrevet 28. november 2003 #3 Skrevet 28. november 2003 Her Her Her Her eller her Finner du noen oppskrifter. Søk på Chevre på google, så finner du en del
ringblomst Skrevet 28. november 2003 #4 Skrevet 28. november 2003 Vi bruker mest chevre på sommeren, og da i salater istedenfor feta-ost.
Snuppa Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2003 Takk for tipsene, selv om jeg ikke fikk helt det jeg var ute etter..... Fisk: linkene dine fungerte ikke, men det ser ut til at du fant de samme sidene som jeg også gjorde før jeg la inn spørsmålet her i forumet. Uansett - jeg improviserte og synes selv at forretten ble veldig god. Laget en dressing av honning, valnøttolje, balsamico, sukker, salt og pepper. La ruccolasalat utover asjettene, strødde over ristede pinjekjerner og helte dresseingen over. Skar osten i skiver, hadde litt nykvernet pepper over og lunet dette i ovnen (5-10 min ved 175 grader) og la dette på toppen av asjettene. Nyyyyyyyyydelig!
punkyB Skrevet 1. desember 2003 #6 Skrevet 1. desember 2003 Takk for tipsene, selv om jeg ikke fikk helt det jeg var ute etter..... Fisk: linkene dine fungerte ikke, men det ser ut til at du fant de samme sidene som jeg også gjorde før jeg la inn spørsmålet her i forumet. Uansett - jeg improviserte og synes selv at forretten ble veldig god. Laget en dressing av honning, valnøttolje, balsamico, sukker, salt og pepper. La ruccolasalat utover asjettene, strødde over ristede pinjekjerner og helte dresseingen over. Skar osten i skiver, hadde litt nykvernet pepper over og lunet dette i ovnen (5-10 min ved 175 grader) og la dette på toppen av asjettene. Nyyyyyyyyydelig! Det hørtes godt ut - den er best når den er litt smeltet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå