magolia Skrevet 28. november 2003 #1 Skrevet 28. november 2003 Noen som har tips til morsom drikkelek?
Pusekatt Skrevet 28. november 2003 #2 Skrevet 28. november 2003 Alle sitter rundt et bord, hver og en skal forsøke å knipse en kork oppi en liten bolle. Klarer man det, får man bestemme et ord man ikke får lov til å si. Alle som sier det ordet, må drikke.
ZIBRA Skrevet 28. november 2003 #3 Skrevet 28. november 2003 Alle sitter rundt et bord' date=' hver og en skal forsøke å knipse en kork oppi en liten bolle. Klarer man det, får man bestemme et ord man ikke får lov til å si. Alle som sier det ordet, må drikke.[/quote'] Denne leken har jeg gjort og det blir hystersikt morsomt, tross til att det ikke høres sånn ut... Men vi knipset ikke noen korker uten bare gikk runt så alle sa ett ord etter hverandre. Faktiskt veldig vanskelig når en ikke kan si JA, NEI, DU og så videre. Velig gøy!! :D
BlaBla Skrevet 28. november 2003 #4 Skrevet 28. november 2003 Denne leken er også ganske morsom. Man sitter i ring og teller. Hvis man sier noe med 7 i må man drikke. I stede for 7 skal man si "børst". Det er ikke lett å telle langt. F.eks. 1, 2, 3, 4, 5, 6, børste, 8, 9, 10, 11, 12, 13 børste, 15, 16 børste, 18, 19, børste, osv.
wok Skrevet 28. november 2003 #5 Skrevet 28. november 2003 Dette er ikke en drikkelek, men en "selskapslek" jeg kom på da jeg leste denne tråden: Alle sitter med begge hendene flatt på bordet. En tar på seg piggsko, og låper ti runder på bordet. Den som har flest hele fingre igjen, vinner leken.... :o
~sikka~ Skrevet 28. november 2003 #6 Skrevet 28. november 2003 Dette er ikke en drikkelek, men en "selskapslek" jeg kom på da jeg leste denne tråden: Alle sitter med begge hendene flatt på bordet. En tar på seg piggsko, og låper ti runder på bordet. Den som har flest hele fingre igjen, vinner leken.... :o :o :o
-Fisken- Skrevet 29. november 2003 #7 Skrevet 29. november 2003 Den leken der blir man helt sikkert i supert festhumør i ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå