Gå til innhold

Melding av dyremishandling til Mattilsyn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om eg oppgir mitt navn og tlf nr/e-mail, kan de da holde det unna han eg melder om eg oppgir ein god gyldig grunn til det? Vedkommende er ustabil og eg frykter han vil komme etter meg/lage problemer for meg (han bruker/har brukt narkotika og anabole steorider og er kjent for å være litt ustabil og sprø). Det er min bror det er snakk om. Trenger svar fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan anmelde forhold ANONYMT til mattilsynet.

Eg ønsker at de skal kunne ta kontakt med meg for å få mer informasjon om det trengs, det haster litt.

Skrevet

Da vil jeg gå ut ifra at du ber om at dette blir behandlet som et anonymt tips.. Tviler på at de kommer til å fortelle personen at den og den var det som anmeldte han. Skriv det med store bokstaver i et kommentarfelt..?

Skrevet

Det er det eg håper, men det står at de som hovedregel må oppgi navn om den som er meldt spør om hvem som meldte han.

Skrevet

Om eg oppgir mitt navn og tlf nr/e-mail, kan de da holde det unna han eg melder om eg oppgir ein god gyldig grunn til det? Vedkommende er ustabil og eg frykter han vil komme etter meg/lage problemer for meg (han bruker/har brukt narkotika og anabole steorider og er kjent for å være litt ustabil og sprø). Det er min bror det er snakk om. Trenger svar fort!

jeg ville ringt mattilsynet å hørt, eventuelt kontaktet politiet og fortalt det til dem. De kan kontakte mattilsynet, og du kan være anonym hos politiet.

• Liker 1
Skrevet

jeg ville ringt mattilsynet å hørt, eventuelt kontaktet politiet og fortalt det til dem. De kan kontakte mattilsynet, og du kan være anonym hos politiet.

Har tatt kontakt med politiet, men de vil ikke gjøre noe som helst, som de så fint sa.

Skrevet

Jeg ville ringt mattilsynet og spurt om det samme som du spør om her og så ta det derfra.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...