OliviaP Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Noen her som har erfaring med å bruke foundationenen Lancome Teint Miracle? Jeg har brukt sminke fra Everyday Minerals lenge nå, men har innsett at den kanskje ikke ser superbra ut på min hud (og renner lett når jeg blir varm :S). Jeg har normal til litt tørr hud (om vinteren), en del hudormer spesielt i panne og får et par kviser i uka, er relativt blek. Lurer også på om det er nødvendig å bruke pudder oppå den flytende foundationenen, og om man kan bruke blush i pudderform, og ikke i kremform?
OliviaP Skrevet 2. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2011 Og hva bruker dere til å påføre flytende foundation, uansett merke? Fingre, pensel, bomullspad...?
Honesty Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Jeg synes den er fantastisk, i hvertfall til min ganske tørre hudtype. Den føles nesten usynlig på huden, men dekker medium, vil jeg si. Jeg bruker stort sett ingenting over av pudder osv, og holdbarheten er allikevel OK. Jeg bruker pudderrouge, ikke rouge i kremform, og det er ikke noe problem dersom du venter til den har satt seg på huden. Jeg bruker fingrene til påføring, for det synes jeg er enklest. Fargene er litt tricky. 01 er gultonet, 02 er visstnok rosa, men jeg oppfatter den som mer nøytral. Jeg har lys, nøytral hud, og har 02, men vurderer 010 Ivory neste gang for den er hakket mindre rosa, men veldig lys. Dersom du føler at du blir blank av den, kan du jo bruke pudder i t-sonen (panne, nese, hake), men ikke i resten av ansiktet. Lykke til! Det er en av de tre beste foundationene jeg har prøvd i mitt liv, og den fyller alle mine krav. Imidlertid vil ikke noen som søker full dekkevne og matt resultat like den like godt.
OliviaP Skrevet 3. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2011 Det høres jo kjempepositivt ut, da tror jeg at jeg skal prøve det Tusen takk for hjelpen!
Gjest Cosette Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Jeg bruker også denne, og liker den veldig godt til min hud. Har hud som lett blir tørr, aldri fet, og Teint Miracle gjør huden min jevn og glødende. Ser veldig naturlig ut på, hvilket er kriterium nummer én for mitt vedkommende når det gjelder foundation. Påfører med fingrene. Jeg bruker ikke noe pudder over, men kan tenke meg at det er lurt å sette den med transparent pudder om man skal ha plettfri sminke gjennom en hel dag. Når det gjelder rouge, bruker jeg Diors pudderrouge, og det funker fint. Fargen jeg bruker er 010 Beige Porcelain, mener det er den lyseste. Den er ganske nøytral, men passer godt til min typisk kalde hudtone. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå