Gå til innhold

Tips til rimelige og gode joggesko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid likt å gå tur og har brukt enkle tursko/joggesko. Etterhvert har det blitt mer rask gange og etterhvert litt jogging og jeg kjenner at skoene kunne vært bedre.

Trenger tips til rimelige og gode joggesko som er ok å bruke både på asfalt og i turterreng.

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Sko er det viktigste treningsutstyret du får når du skal jogge, anbefaler å investere i et par som passer foten din. Hvis ikke kommer skadene.

Overpronerer/underpronerer du? Hvor mye støtte eller demping trenger du? Hvs du allerede vet det kan noen kanskje hjelpe deg, men hvis ikke bør du sjekke litt mer opp i det. Anbefaler Löplabbet.

Skrevet

Er det en ting jeg faktisk bruker en del penger på når det kommer til trening er det sko. Jeg syns det er dødskjedelig å bruke penger på joggesko, men de skal faktisk holde hele kroppen din oppe når du løper, hopper, jogger, går osv..

For min del fins det kun ett alternativ og det er Nike, jeg elsker de skoene og spanderer de gjerne på meg selv når jeg trenger nye sko. Syne ikke 800-1000kr er så mye når det kommer til gode sko med gode dempere. dessuten sitter de som støpt!

Jeg syns du skal dra å prøve sko og unne deg de su liker best og som er gode på:)

Skrevet

Nike Turbo II! Fantastiske joggesko, men de koster ca. 1500,- bruker heller mindre på treningsklær...skoene er det viktigste for en aktiv jogger. Sparer knær og mindre skader...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...