Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en gutt fra Kurdistan jeg gikk i klasse med for noen år siden, og jeg husker ham som en rolig fyr som var tøff over nettet og veldig stolt muslim på en måte. I de senere år har han pumpa og blir større og også frekk, har hørt også at han har havnet i flere slåsskamper. Han kommer med merkverdige statuser på facebook og melder seg inn i elsk-grupper til terrorister. Jeg personlig har aldri likt ham (men jeg er muligens litt islamofob).

Nå har han altså lastet opp et bilde av Osama Bin Laden på facebook og skriver om hvordan han ser opp til ham fordi han "forteller till alle i verden, at det finns en religion som heter islam" og at "vis man ser på en positiv side, så er han snill å har gjørt mange brae ting, man trenger ikke altid å se på den negative siden." Dette her skjer altså få dager før 10-års dagen til 9/11. :klo: Jeg blir jo så frustrert og så redd! Jeg forsøkte å fortelle ham hva Bin Laden har gjort, men han kaller meg negativ og at "det er bare noe nyheter sier om han at han er dårlig fyr å har drept mange". Altså står han fortsatt for at Bin Laden var en snill mann.

Når skal man gripe problemet? Jeg har ingen bevis eller egentlig en god grunn heller, til å tro at han vil ende opp som terrorist. Alt for lite gunnlag til å tilkalle politiet med andre ord. Kun magefølelsen (og hans litt spesielle oppførsel) som styrer tankene mine her. Men jeg vil heller ikke vente noen år og lese om ham på nyhetene og tenke at dette her kunne jeg ha forhindret.

Og om politiet hadde blitt kontaktet, hadde det i det hele tatt vært noe de kunne gjøre? Vil evt. ikke gjøre denne gutten mer sint på samfunnet vi har her enn han allerede er.

Sammen mot terrorisme. :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis denne fyren er en ihuga bin Laden-fan på nettet, så tipper jeg at noen har ham i kikkerten allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...