AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Hei!! Jeg har veldig tynt og slitt hår. Og jeg mister en god del hår, da når jeg dusjer, grer det osv. Har tidligere farget, striper, strittet og fønet håret litt. Men helt sikkert ikke mer enn gjennomsnittet. Men nå er jeg sluttet med dette. Er redd for at jeg snart vil miste alt håret mitt!! :( Trenger TIPS??
OliviaP Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Høres litt ut som håret mitt, bortsett fra at jeg aldri har farget eller stripet det, da jeg ble frarådet dette av frisøren min. Men jeg rettet og fønet det mye noen år, er mer forsiktig med dette nå. Vet ikke om du mister ekstremt mye hår, men jeg følte jeg gjorde det, men frisøren min sa det ikke var unormalt selv om det kunne se slik ut når jeg kunne dra ut hårstråene lett som bare det Har du lyst hår? Mener å huske at de med lyst hår mister mer hår enn de som har mørkt, men det skal jeg ikke si for sikkert.. Før klippet jeg håret mitt hver 3. måned, men klipper det nå 1 gang i måneden. Da kan jeg ikke ha det superlangt, men det ser mye sunnere og mindre slitt ut. Tror kanskje ikke dette hjalp deg så mye akkurat, men Men hvis du har hår som meg er det nok ikke noe å bekymre seg for, man må bare finne en måte å ordne det på så det ser bra ut
Gjest BabyBlue Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Lyst, nordisk hår har tynnere og "finere" hårstrå enn de med mørkt, så det er ikke så rart at det blir fort slitt om det blir hardt behandlet. Kjøp deg shampo og balsam beregnet på skadet går, og gå til innkjøp av gode hårkurer. En som gir fukt, og en intensiv proteinkur. B-vitamintilskudd er også bra for håret, og gjør som oftest at en røyter mindre og får sterkere hår etterhvert som det vokser.
Gjest FrkLinnea Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Jeg mistet mye hår for rundt et år siden (masse hår igjen i dusjen etter vask og mye høyere viker), men så prøvde jeg den blå sjampoen fra Nisim. Etter å ha fulgt instruksjonene bak på flasken og brukt den en stund sluttet det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå