Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #1 Skrevet 28. november 2003 Hei. Jeg blir så irritert av alle ufine kommentarer som utenlanske gutter/menn kommer med. Jeg har tidligere slitt med spiseforstyrrelser og har nå endelig lært å delvis akseptere kroppen min og spise normalt. Grunnen til at jeg sier dette med utlendinger er ikke at jeg er rasist, men jeg har vært utallige ganger i muslimske land og jobber et sted med flere utenlanske og de er hyggelige på mange måter. De fleste norske menn gutter jeg kjenner/ har vært sammen med sier at jenter er fine som de er og at det er for mye prat om slanking. Det er jeg enig i. Jeg synes det er kjedelig å diskutere kropp. Jeg har opplevd å bli spurt om jeg er gravid eller hvorfor jeg ikke interesserer meg mer for slanking. De sier også at jenter fra disse landene er så mye tynnere og flottere. Jeg er helt normal. 169 høy og 63 kg. Er det for mye. Det irriterer meg at andre kommenterer kroppen min uten at jeg ber om det. Og det er kun for utenlendinger jeg har opplevd det. Har andre opplevd noe lignende.
Gjest care Skrevet 28. november 2003 #2 Skrevet 28. november 2003 169 og 63 Kilo, kjære deg, du er jo helt normal. Slank må du da være i følge min målestokk...
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #3 Skrevet 28. november 2003 Og d er utenlandske frekke menn som sier det? Merkelig hovedinnlegg...
Malou Skrevet 28. november 2003 #4 Skrevet 28. november 2003 Lurer på hvor mange menn det dreier seg om siden konklusjonen er at utelandske menn kommer med frekke kommentarer om norske jenters kropp? Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #5 Skrevet 28. november 2003 Merkelig :o Jeg har oppfatning av at de fleste utenlandske menn liker litt former jeg da :D Jeg er like høy som deg og veier 10 kg mer enn deg,og jeg har aldri fått negative komentarer om kroppen min heldigvis.
Snuskelusk Skrevet 28. november 2003 #6 Skrevet 28. november 2003 Hei jeg har hørt det samme fra en annen venninne. Hun er mye større enn meg og faller stort sett for utenlandske menn. Jeg trodde det samme, men jeg har opplevd mange sårende bemerkninger fra bl.annet. På ferie i Tyrkia, Tunisa osv at når jeg har bestilt mat, fått kommentar, prøvd klær( nei du må nok ha en større størrelse. Jeg har jobbet sammen med 10 forskjellige og alle de dyrker tydeligvis kvinner som veier rundt 50 kg. Jeg har heller ikke bedt om noen uttalelse på kroppen min. De utenlandske er vel kanskje mer direkte, men det passer ikke for meg. Jeg liker ikke at andre kommenterer min kropp og hvertfall ikke menn jeg ikke har noe nært forhold til.Derfor takke meg til norske menn. Har aldri fått kommentarer på den måten. MEn jeg kan ha vært uheldig. Merkelig :o Jeg har oppfatning av at de fleste utenlandske menn liker litt former jeg da :D Jeg er like høy som deg og veier 10 kg mer enn deg,og jeg har aldri fått negative komentarer om kroppen min heldigvis.
Gjest GreenSky Skrevet 28. november 2003 #7 Skrevet 28. november 2003 Jeg har vært en del i utlandet og kjenner en del utlendinger, men aldri opplevd slike komentarer. Heldigvis! Faktisk så har jeg opplevd det motsatte når jeg tenker meg om. Har hørt at jeg er for tynn! (Jeg er 1.70 og veier 60 kilo, tenker på meg selv som hverken tynn eller tykk)
VesleBråka Skrevet 28. november 2003 #8 Skrevet 28. november 2003 En hendig engelsk frase i slike sammenhenger kan dere da lære av Arnold Terminator: "Fuck off, asshole" (så på letterman igår, holdt på å trille av stolen.. )
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #9 Skrevet 28. november 2003 D kan vel være jeg er feit , men jeg er nordmann D lønner seg å parkere slike så d holder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå