Gå til innhold

Seksuelle hint

Fremhevede innlegg

Skrevet

La oss si at du er betatt/småforelska i en fyr og du ønsker virkelig å komme nært han. Han tenker også det samme om deg og det vet du... Hvilke seksuelle hint gir du han ? Jeg tenker på sånne ting som dyp blikk kontakt , kanskje tilfeldigvis komme borti hånda hans når dere skal ta på noe samtidig osv..

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Jeg bruker bare å ha ganske mye øyekontakt med personen og gi muntlige hint, f.eks. gi komplimenter og den slags.

Skrevet

Att det som er skrevet her,jeg smiler masse, blunker litt om det føles naturlig, lener meg kjapt mot ham når det føles naturlig, flørter med både ord og blikk osv

Skrevet

Er jeg for frampå om jeg (ikke tilfeldig) sørger for hudkontakt ol.?

I mine single perioder så har jeg ikke brydd meg mye om hinting, det kan misforstås og tar tid. Selvsagt blikk- kontakt og smil og latter bruker jeg jo, men det kommer jo naturlig... Liker ikke å "leke" når jeg mener noe seriøst.

Skrevet

Jeg blir egentlig litt tilbaketrukken når jeg faktisk liker noen og mener alvor. Ellers kan jeg virke flørtende og le og spøke med alle, av begge kjønn, men jeg er aldri interessert i å gå noe lenger da. Men er det noen jeg liker så blir jeg mer alvorlig og unngår gjerne vedkommende.

Utrolig nok funka det utmerket på min nåværende kjæreste :fnise: han fant jo det tiltrekkende at jeg ikke var av typen som viser fram for mye hud, og byr seg fram ved hver anledning.

Jeg har en litt mer sjenert framferd, jeg holder blikket, smiler og prater med vedkommende. Jeg vil derimot at han skal like meg for meg, akkurat som jeg er. Derfor prøver jeg ikke så hardt. Min erfaring er at blikkontakt er viktig. Han ser mye i ditt blikk og du ser mye i hans blikk.

Jeg kan godt benytte meg av hudkontakt når det føles naturlig, men jeg tenker aldri at jeg skal gjøre det som et triks for at han skal like meg bedre. Jeg gjør det på automatikk egentlig, fordi jeg liker han og har veldig lyst. Jeg styres rett og slett av driftene mine :fnise: men er veldig var på hans respons. Jeg oppdager fort om han liker meg tilbake. Gjør han ikke det, så gir jeg meg. Jeg begynner ikke noe spill for at han skal oppdage meg eller like meg bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...