AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Krølla håret med krølltang, men de glatter seg bare ut igjen før jeg blir ferdig. Jeg putta i en define mosse først. Hva slags produkter bør jeg bruke? Og hvor får jeg kjøpt det? Er svært begrensa med btikker her jeg bor, og jeg skal ha det i morgen!
Maria M Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Hvet ikke hvordan det er med deg.....men jeg pleier altid å fukte håret med et par dråper, og da funker det fint. Trenger å bare spraye på slutten
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Fulgte bruksanvisninga til krølltanga, altså dusja hået og føna det litt, så det var litt fukt i det.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Fulgte bruksanvisninga til krølltanga, altså dusja hået og føna det litt, så det var litt fukt i det. Vask det som vanlig, bruk kun balsam/ kur i spissene. Håndkletørr det, påfør skummet. Tørk det så helt med føhner, eller la det lufttørke. Så kan du begynne med krølltangen, ta små passeer, krøll så sprayer du med spray etter hver gang! Når du er ferdig drar du gjennom håret med fingrene for og så spraye over hele håret :D Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 du mangler en god hårspary med hold i. Det er ikke alltid de på butikken holder. Hvis du har tid og mulighet, stikk innom frisørsalongen og be om en hårspray med hold i, fordi du skal krølle håret Da sitter de garantert!
HedvigR Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Til meg funker det IKKE hvis jeg har vaska håret samme dag i hvert fall, da blir det altfor glatt, og krøllene holder seg ikke :/
Tillie Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Jeg har pinnerett hår, og det eneste som gjør at krøllene sitter er hårspray. Gre gjerne fingrene gjennom krøllene før du sprayer, så unngår du Shirley Temple-looken har prøvd mange ulike typer, er vel mest fornøyd med de som koster litt mer (John Freida er en favoritt, kjøper den på Vita).
Miki Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Skulle ønske jeg hadde rett hår. Men det er vel sånn at de med krøller vil ha rett hår og de med rett hår vil ha krøller
Maria M Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Skulle ønske jeg hadde rett hår. Men det er vel sånn at de med krøller vil ha rett hår og de med rett hår vil ha krøller Håret mitt går etter været. Om det er sol, så er håret mitt rett. Men om det er litt fuktig i været, så får jeg ekstreme krøller. Husker en gang læreren min kom og lurte på om jeg hadde krøllet hårene
Miki Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Huff, nei det derre håret blir aldri bra nok
Tillie Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Skulle ønske jeg hadde rett hår. Men det er vel sånn at de med krøller vil ha rett hår og de med rett hår vil ha krøller Du har nok rett Men håret mitt krever så mye styling for å se noenlunde ok ut, det er ikke noe pent når det legger seg flatt inntil hodet.... Føler meg aldri så fin som når jeg krøller det litt
littleme1 Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 Ta fram en lokk med hår som du vil krølle, og spray godt med hårspray på. Så krøller du den. Også gjør du det samme, helt til du er ferdig med hele håret. Så sprayer du hele håret godt på slutten
Rødtoppen86 Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Ikke vask håret samme dag. Bruk varmebeskyttende spray før du krøller det. Det gjorde underverker for mine krøller som alltid gikk ut en time etterpå. Nå holder de hele kvelden og gjerne til morgenen etterpå. Ikke like fine, men fint volum i håret ihvertfall hehe. Ikke rør krøllene før de har kjølt seg ned, og spray hver krøll godt. Når du er ferdig å krølle håret, spray godt over igjen. Nå kan du gjerne dele krøllene hvis du vil ha litt mer volum og løsere look. Husk å spraye dem igjen. Det er om å gjøre å finne en spray som fungerer for ditt hår, og været kan fort ødelegge, så det må litt prøving og feiling til.
Kari Grete 123 Skrevet 5. september 2011 #14 Skrevet 5. september 2011 Krølla håret med krølltang, men de glatter seg bare ut igjen før jeg blir ferdig. Jeg putta i en define mosse først. Hva slags produkter bør jeg bruke? Og hvor får jeg kjøpt det? Er svært begrensa med btikker her jeg bor, og jeg skal ha det i morgen! Hei.Forstår din fortvilelse. Jeg har aldri blitt venn med verken rettetang eller krølltang. Derfor sverger jeg til å bruke ruller i stedet. Garantert krøll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå