AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Jeg leter overalt etter belysning til å ha under veggskapene på kjøkkenet, dvs. over benkeplaten. Helst vil jeg ha et slikt system som man kan koble sammen med stikkontakter, men det finner jeg ikke noe sted. Før hadde Ikea noe slikt, men det had de dessverre ikke mer. Nå har de bare vanlig belysning, uten stikkontakter. Min lenke Fargen bør være sølv/aluminium/stål. Kan noen hjelpe?
Brunhilde Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Jeg kjøpte på Clas Ohlson, mener de hadde med to og tre lys, i sort, hvitt eller stålfarget. Kan kobles sammen, men slås på enkeltvis. Mener å huske at de fantes både med LED og halogenpærer.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Husker du om det også var mulig å koble til stikkontakter?
Brunhilde Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Ja, det mener jeg helt bestemt at det var. Mulig du må sette støpsel på selv, men det har du lov til og det er en enkel sak.
Gjest Nuppa_ Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 (endret) Biltema kanskje? Endret 5. september 2011 av Nuppa_
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Vi kjøpte nettopp en list med 3 spotter i, til å ha under kjøkkenskap, på Clas Ohlsson. Det var bare å skru den oppunder skapet, og sette støpselet i stikkontakten (mener støpsel følger med). Så er det en liten av og på-bryter på lista der. Veldig lettvint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå