Gå til innhold

gutter og armhulehår

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE fjernes!!! Menn skal ha hår, hår er deilig, det samler den deilige manneduften og er generelt fantastisk. La håra være!

• Liker 8
Skrevet

Veldig enig med Lykkelitenen!

• Liker 2
Skrevet

IKKE fjernes!!! Menn skal ha hår, hår er deilig, det samler den deilige manneduften og er generelt fantastisk. La håra være!

:Nikke:

• Liker 3
Skrevet

Selv foretrekker jeg hårløse armhuler over store, strie, busker som stikker utenfor t-skjorten. Når du ligger i armhulen hans og håret kiler deg i nesen snur jeg fort ryggen til. En liten trim for å slippe hår i nesen og t-skjorte tusser er fint.

• Liker 3
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Litt hår, men absolutt ikke fjerne dem. Menn skal se ut som menn.

• Liker 4
Skrevet

Hva synes dere? bør dem fjernes eller ikke?

Fjerne armhulehår?! Finnes det virkelig mannfolk som gjør dette? :klo:

• Liker 9
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Helt enig!

Mannehår er digg. Elsker hår under armer, på bryst, mage og der nede.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Helt enig!

Men vi damer skal være glatte som barnerumper? Vår duft samles da vel også i kjønnshår og armhulehår.

Endret av Belladonna
  • Liker 9
Gjest Koseklumpen
Skrevet (endret)

Men vi damer skal være glatte som barnerumper?

Usj, ja. Desverre så mener mange menn det. Jeg vil helst la håret gro der nede, men barberer meg for typen. Han har latt håret vokse for meg.

Edit: Skrivefeil

Endret av Koseklumpen
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Usj, ja. Desverre så mener mange menn det. Jeg vil helst la håret gro der nede, men barberer meg for typen. Han har latt håret vokse for meg.

Edit: Skrivefeil

Jeg har barbert vekk kjønnshåret én gang i mitt liv for å ha den erfaringen. Aldri mer, sånn kløing og stikking da, for ikke å snakke om den (for meg) grøsne følelsen av nakenhet. Jeg vil ha hår nedentil, ingen hittil som har rømt fra meg :fnise: . Armhulehår har jeg alltid hatt svært lite av, bare noen fjoner.

Men nå sporer jeg av tråden, det var ikke meningen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har barbert vekk kjønnshåret én gang i mitt liv for å ha den erfaringen. Aldri mer, sånn kløing og stikking da, for ikke å snakke om den (for meg) grøsne følelsen av nakenhet.

Samme her. Jeg nøyer meg med å trimme. Saksen er en bedre venn enn barberhøvelen. :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Samme her. Jeg nøyer meg med å trimme. Saksen er en bedre venn enn barberhøvelen. :)

Jeg trimmer også håret nedentil, det er ikke viltvoksende.

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg har barbert vekk kjønnshåret én gang i mitt liv for å ha den erfaringen. Aldri mer, sånn kløing og stikking da, for ikke å snakke om den (for meg) grøsne følelsen av nakenhet. Jeg vil ha hår nedentil, ingen hittil som har rømt fra meg :fnise: . Armhulehår har jeg alltid hatt svært lite av, bare noen fjoner.

Men nå sporer jeg av tråden, det var ikke meningen.

Jeg har faktisk aldri i hele mitt liv hatt håret utvokst der nede. Jeg har, siden den dag håret kom, barbert meg. Desverre har jeg vokst opp i den "genrasjonen". Det er ikke før det siste halvåret jeg har innsett at det er helt naturlig for damer også å ha utvokst hår der nede. Skulle ønske jeg hadde hatt samme hoildningen som deg til det.

Men nå skal ikke jeg heller avspore mere :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Fjerne armhulehår?! Finnes det virkelig mannfolk som gjør dette? :klo:

Jeg kunne glatt gjort det hvis det var et ønske fra partner, har ingen følelsesmessig tilknytting til armhulehåret mitt :ler:

• Liker 6
Skrevet

Jeg kunne glatt gjort det hvis det var et ønske fra partner, har ingen følelsesmessig tilknytting til armhulehåret mitt :ler:

Og da lurer jeg på - finnes det virkelig damer som kunne spurt om noe sånt? :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Hårene under armene må gjerne fjernes. Jeg fjerner de selv ut fra et hensyn til hygiene. Blir ikke søtt å stinke fordi man er mann lissm.

Skrevet

:jepp:

Skrevet

Hårene under armene må gjerne fjernes. Jeg fjerner de selv ut fra et hensyn til hygiene. Blir ikke søtt å stinke fordi man er mann lissm.

Menn stinker ikke fordi de har hår under armene. Min erfaring er at menn som har mye hår også har mer å "feste" deoen i under bruk, så den deilige lukten av mann blander seg med lukt av (en forhåpentligvis god) deo, noe som gir en himmelsk duftblanding som er nok til å gjøre meg vill i nikersen. Desværre har mange kvinner "mistet" luktesansen pga p-piller, så tror ikke alle lenger legge merke til denne deilige lukten av mann lenger :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...