Gå til innhold

Brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!

Jeg er så heldig at jeg skal gifte meg med drømmemannen min i juni :jepp:

Og har vært i brudesalong og prøvd på kjoler.

Har forelsket meg heeeelt i maggie sotteros - asha -

Men ligger litt stivt i pris for meg... :tristbla:

Så derfor lurer jeg på om noen her har personlige erfaringer eller kjenner noen dere har sett kjolene til fra feks topbridaldresses.com som syr "kopier"?

Eller kanskje dere har noen bedre forslag??

Håper på hjelp :takke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes MANGE tråder om dette på kvinneguiden, og kort gjenfortalt:

Noen er kjempefornøyde og har fått flotte kjoler.

Andre er ikke så fornøyd, der størrelsen ikke passer, kjolen ser billig ut eller den har rar passform.

Men hvis du spør meg så synes jeg ikke 1000 kr inkl. porto er en ille pris for noe som kan bli veldig bra.

Skrevet

jeg har faktisk kjøpt to brudekjoler... bestilte på dhgate.com

hadde bestemt meg for en kjole og fikk den og var forsåvidt fornøyd, men dum som jeg var så kikka jeg litt til... og DER var KJOLEN :-) den fikk jeg i går og er enda penere enn på bilde. gleeder meg til å bruke den om fire uker. synes bare den er helt nydelig i en lys champagnefarge.

har også kjøpt en del selskapskjoler. er veeeldig fornøyd. kjempefin jobb og nydelig stoff.

har ikke opplevd på noen av kjolene jeg har kjøpt at de er av dårlig kvalitet eller at de ikke passer.

men råder deg til å få en selger på chatten før du bestiller, det lærte jeg ganske raskt, for hadde en del språkproblemer med første bestilling. måtte vel forklare ti ganger før selgeren endelig skjønte hvordan jeg ville ha det.

lykke til :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kommer også til å kjøpe en billig-utgave av Maggie Sottero, så om du kjøper en, vær snill å fortell hva du synes om den:) Jeg tenker at det er jo vært å ta en sjanse. Er den ikke fin nok har du bare mistet en tusenlapp. (deet kan jo være mye penger det og, det er ikke det jeg mener)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...