Gjest gjest Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 En gang når jeg og typen hadde sex i 69 så slapp jeg ved et uhell en fis i ansiktet hans. Han sa ikke noe bare smilte og fortsatte like etterpå. Jeg begynte å le. Har det skjedd deg at det har kommet en fis under sex?
Gjest Raindrops Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Nei, men det kom en fis rett etter at vi hadde hatt analsex en gang, da vi stod ute å røyka, tror ikke lukkemuskelen var helt i form akkurat da Heldigvis tok han det med et smil, jeg ble kjempeflau
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Ikke fra rumpa, men fra det andre hullet vakum, vet du. 1
Ninnin86 Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Ikke fra rumpa, men fra det andre hullet vakum, vet du. Ditto! Ikke spesielt flaut heller det :fise: 1
spinnwild Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Tja fiser om jeg må, men har ikke feset han i trynet da. Litt ekkelt vel...? Som oftest så holder jeg fisen inne til vi er ferdige eller skifter stilling; strammer litt ekstra for ham også da 1
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Huff ja, det har skjedd! Var kjempeflau og turte ikke ha sex på over ei uke etterpå, selvom han sa det ikke gjorde noe...
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Har skjedd opptil flere ganger og jeg bryr meg ikke. Ting skjer under sex og det er viktig at man har med seg humor. 2
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 jeg hadde blitt kjempetent om det hadde vært meg... nesen helt inntil og nyte det, mens hun hun suger meg.. heaven:))
Lulu21 Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 jeg hadde blitt kjempetent om det hadde vært meg... nesen helt inntil og nyte det, mens hun hun suger meg.. heaven:)) Fising under sex, og da under 69 er vel ikke akkurat noe drømmesituasjon, nei. Men har ikke skjedd meg da.
xol Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Skjer stadigvekk. Heldigvis ler både jeg og kjæresten av det, og har et supert avslappet forhold til alt slikt.
lell Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 Lurer på hva dere gutter synes om dette? Jeg er ofte oppblåst i magen, og e livredd for å slippe en fis mens vi holder på. Så jeg strammer meg og holder igjen, og da klarer jeg seff ikke å nyte sa leier :-(
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #12 Skrevet 3. september 2011 En gang når jeg og typen hadde sex i 69 så slapp jeg ved et uhell en fis i ansiktet hans. Han sa ikke noe bare smilte og fortsatte like etterpå. Jeg begynte å le. Har det skjedd deg at det har kommet en fis under sex? Det gjør vel ikke noe det vel. Det er ikke uvanlig med alskens kroppslyder når man har sex, det skjer når det skjer. Tror alle har sluppet en fis under sex, ikke alltid lett å kontrollere det midt i akten...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Lurer på hva dere gutter synes om dette? Jeg er ofte oppblåst i magen, og e livredd for å slippe en fis mens vi holder på. Så jeg strammer meg og holder igjen, og da klarer jeg seff ikke å nyte sa leier :-( Jeg ville likt best om du slapp opp.. gjerne mens du sitter på ansiktet mitt. mmmmmm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå