Gå til innhold

Seksuelle drømmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Riktig god fredag, godtfolk! Blandt "x" antall pikktråder og fittetråder og jeg vet ikke hva, tenkte jeg at det kanskje kunne ha vært underholdende å utveksle våre våte drømmer. Så da spør jeg, når hadde du sist en opphissende drøm? Eventuelt, hva handlet den om, og kom du? ;)

Som trådstarter begynner jeg, naturlig nok. Jeg hadde en opphissende drøm for et par netter siden. Jeg drømte at jeg hadde sex med en av kjekkasene på treningsstudioet hvor jeg går. Jeg kom ikke, men jeg var temmelig kåt da jeg våknet. :rodmer:

Så var det deres tur. :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer titt og ofte om sex. Dessverre er det ikke like detaljert eller godt som tekstene mine.. :/

Skrevet

Det er noen dager siden, kanskje forrige helg. Drømte at jeg hadde sex med kjæresten min. Hadde nesten samme drømmen bare noen dager før.

Skrevet

Drømmer om sex hver natt, våkner alltid rett før klimaks.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Husker ikke det er veldig sjeldent at jeg har sex drømmer.

Skrevet

Jeg hadde en litt rar fantasi i går: Bruker alltid å tenke at jeg ligger i en helt enorm gryte, hvor det flyter krydder, grønnsaker og kjøttbiter rundt meg. Jeg er naken og vannet jeg ligger i er akkurat så varmt at deg gjør litt vondt. Gjennom overflaten kommer fire havfruer, som ikke går over i fisk ved midjen, men ved knærne (to stk mindre fiskehaler altså), men som har gjeller på halsen. Elton John spiller piano og synger Yellow Brick Lane fra en flytebrygge(jeg har satt sangen på på CD før jeg legger meg ned for å fantasere) mens de begynner og småbite og suge på kroppen min; ører, brystvorter, pikk, tær, knehaser og armhulehår. De legger meg så på et enormt laurbærblad og begyner å smøre meg inn med en slags rogn de tar fra sin egen kropp. Det begynner å bli mektig varmt nå, og jeg har enorm erekson som svaier som en mast. Havfrue 1 skrever over meg, og jeg oppdager til min forskrekkelse (positive sådann) at pikken kommer UT IGJEN av hennes andre hull. Det blir plass til å tre på alle de fire vakre vesenene på mitt lem på denne måten, og de stønner og vrir seg som fisk på land. Rett før jeg kommer ser jeg at et gigantisk ansikt ser på meg overfra, og senker en enorm suppeøse ned mot meg. Så kommer jeg, og da gidder jeg ikke fantasere videre, så jeg vet ikke hva som skjer videre. Kona mi liker at jeg forteller henne denne fantasien før vi har sex. Jeg fortalte den til en på jobben en gang, men det angrer jeg på.

Skrevet
:fnise: Unik drøm!
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde en veldig opphissende drøm for noen dager siden. Drømte at jeg hadde vært ute med en kjekk fyr som jeg fikk med hjem. Jeg fikk av ham skjorta og kysset ham overkroppen, og hadde akkurat begynt å knappe opp buksa hans da jeg våknet. Skuuuffff! :fnise:

Skrevet

For en stund siden drømte jeg at jeg gav Matt Damon blowjob :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...