AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Hva skal du ha på deg på byen/fest i helgen?
FantasDick Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Skal ut med noen venninner å ta noen drinker ikveld. Ikke så stajsa, men måtte update jobbantrekket.
Moscato Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Skal i bryllup i morgen, og det blir nok denne. Har ikke bestemt meg for sko og smykker enda, men tar forsåvidt gjerne imot tips om noen har det!
Moscato Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Kom igjen da, jeg likte denne tråden! 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Jeg skal på byen i morgen, og tenker et slikt antrekk
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #6 Skrevet 6. september 2011 Jeg skal på innflytningsfest i helgen, og lurer på hva jeg skal ha på. Forslag?
sequin Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 blir vel noe sånt, bare uten bling-bling vesken og med jeans til
Yme Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Det blir vel det vanlige, tenker jeg. Er jo ikke en spesiell anledning, så jeg gidder ikke stæsje meg opp for mye.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 Skal på fest i helgen, og vil være litt rocket. Er alltid søt, og er lei av det, hehe. Har ikke prøvd ut antrekk enda, men tror det blir en mellomblå skinnyjeans, svart løs singlet med skrift på, svarte ankelboots og en kort jakke. I tillegg blir det rufsete hår og masse smykker (Og sikkert en paraply! )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå