Gå til innhold

sug og svelg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter jeg er en gutt som lurer på hva som er vanlig når det gjelder sug og svelg?

Vil gjerne høre hva som er vanlig??

Gjør dere det ofte?, svelger du?,hva er vanligst av og svelge eller ikke svelge?

Og er det sånn at jenta har mere rett til og si nei til å utføre oralsex enn gutten?

jeg er i et forhold hvor dette er nesten bare er enveis kjøring, jeg slikker jenta mi ofte, og nesten hver gang vi har sex, men får ikke noe tilbake.

jeg maser aldri, jeg er alltid nybarbert og renslig. Får heller ikke noe svar når jeg spør hvorfor hun ikke vil.

Jeg synes at det burde være litt gi og ta i et forhold, eller tar jeg feil??

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

jeg svelger det absolutt ikke, for jeg syns det er helt motbydelig.. :P

tja, gi og ta gjelder jo i forhold, men du kan ikke akkurat forvente at hu suger deg bare fordi du slikker henne akkurat..ikke tving henne til noe hu ikke vil.. =) (sier ikke at du gjør det altså.)

og dere har like mye rett til å si nei begge to.

• Liker 5
Skrevet

Jeg gjør det jeg vil, og det syns jeg andre skal gjøre også. Men jeg syns hun skylder deg å svare på hvorfor hun ikke vil prøve engang. Hvis det for eks har noe med din hygiene å gjøre, så kan jo det fikses, så blir begge fornøyde. Jeg suger ofte, men jeg svelger ikke. Det syns jeg er ekkelt.

Skrevet

sug & svelg selv og se om du liker det ?

alle er forskjellig,enkelte liker det bare ikke .Hva med å prate sammen???

• Liker 2
Skrevet

Jeg suger, men svelger ikke, det er motbydelig å få den klysa i munn.

Mannen min slikker ikke, han liker ikke å gjøre det.

Skrevet

Jeg suger for det meste kun i 69. Han kan godt slikke meg uten gjengjeldelse. For oss er suging og slikking forspill, så svelging kommer ikke med. Men av og til så får han velge selv hvor han vil sprute (ved slutten av sexen), og da kan det godt hende jeg får det i munn. Svelging kommer an på smak/lukt og humør osv. Egentlig er det litt småkvalmt, men veldig praktisk, og de fleste jeg kjenner ( seksuelt) liker/tenner på det.

Det som er viktig i alle forhold, er kommunikasjon! Og i et seksuelt forhold, så er det enda viktigere;

*Hva liker man? Hvorfor?

*Hva liker man ikke? Hvorfor?

*Noe man vil prøve?

*Noe man vil slutte med?

*Følelser rundt alt dette!

Osv.

Typen min og jeg har diskutert mye innunder temaet seksualitet ol. Og vi har begge tilpasset oss hverandre. Hovedgrunnen til at det blir lite suging i vårt tilfelle, er at han er for tykk til at det er komf nok for begge. Så da kuttet vu ned på sugingen. Det at han slikker oftere enn jeg suger, gjør ikke mye for oss - vi liker det jo begge to :P

Skrevet

Hei jenter jeg er en gutt som lurer på hva som er vanlig når det gjelder sug og svelg?

Vil gjerne høre hva som er vanlig??

Gjør dere det ofte?, svelger du?,hva er vanligst av og svelge eller ikke svelge?

Og er det sånn at jenta har mere rett til og si nei til å utføre oralsex enn gutten?

jeg er i et forhold hvor dette er nesten bare er enveis kjøring, jeg slikker jenta mi ofte, og nesten hver gang vi har sex, men får ikke noe tilbake.

jeg maser aldri, jeg er alltid nybarbert og renslig. Får heller ikke noe svar når jeg spør hvorfor hun ikke vil.

Jeg synes at det burde være litt gi og ta i et forhold, eller tar jeg feil??

"Gi og ta" er et godt prinsipp, men ingen kan forlange at den andre gjør noe h*n absolutt ikke liker.

Jeg var altfor lenge sammen med ei som ikke sugde og ikke likte å bli slikket.

Jeg har hatt mye bedre sexliv med andre både før og etter hun her.

Min erfaring er at nesten alle damer liker oral, både gi og få.

Hvis du vil ha et sexliv med oralsex så må du bytte dame. Det er jeg nesten helt sikker på.

Skrevet

"Gi og ta" er et godt prinsipp, men ingen kan forlange at den andre gjør noe h*n absolutt ikke liker.

Jeg var altfor lenge sammen med ei som ikke sugde og ikke likte å bli slikket.

Jeg har hatt mye bedre sexliv med andre både før og etter hun her.

Min erfaring er at nesten alle damer liker oral, både gi og få.

Hvis du vil ha et sexliv med oralsex så må du bytte dame. Det er jeg nesten helt sikker på.

Og omvendt. Om du man har en partner som ikke kan leve med at man har store problemer med å suge, selv om alt annet stemmer, så er det eneste riktige å finne seg en annen. Da er det ikke liv laga.

• Liker 2
Skrevet

Jeg suger aldri, fordi jeg synes det er ekkelt. Det er ingen ting i veien med hygienen til mannen min, men det er det ekle blanke som kommer ut av penis når en mann blir kåt, æsj, det fikser jeg bare ikke. Det er så innmari ekkelt å få det i munnen. Dessuten får jeg kvelningsfornemmelser av suging. Han slikker, men jeg fatter ikke at han orker. Jeg ville aldri i verden ha orket å slikke en jente. Jeg synes jo det er deilig å bli slikket, men han ikke gjøre det for min del. Noen ganger foretrekker jeg at han ikke gjør det. Han elsker tydeligvis å gjøre det, og han vet han ikke får sånt noe tilbake, så jeg tenker suite your self.

• Liker 1
Skrevet

Og omvendt. Om du man har en partner som ikke kan leve med at man har store problemer med å suge, selv om alt annet stemmer, så er det eneste riktige å finne seg en annen. Da er det ikke liv laga.

Så enig så enig..

Jeg ville ikke verken slikkes eller suge min x. Det bød meg rett og slett i mot. Men nå... :lur:

Skrevet

Jeg digger å både suge og svelge :) Men liker ikke å bli slikket...

Skrevet

Jeg var ganske skeptisk til å gi oralsex fordi jeg hadde veldig brekningstendenser/ble veldig lett kvalm av å ha større ting i munnen.

Jeg trodde også det skulle smake vondt.

Det var ingenting mas fra kjærestens side, og etterhvert gav jeg meg innpå det og likte det. Men, det tok endel år før jeg virkelig likte det. Det hadde igjen med endel fysisk ubehag ellers å gjøre(ble kvalm av å sitte på huk - hjalp veldig å endre posisjon).

Nå er det favorittaktivitet - men jeg svelger ikke - og det har med mengde og konsistens å gjøre.

Jeg har skjønt at mye trening hos menn kan gi større mengde og tykkere konsistens, og jada - det gjenspeiler seg.

Men jeg kan bekrefte dette med at ananas har veldig positiv virkning, bedrer smaken veldig(fra bitter vond smak til lett og søtt) - prøver å hinte litt til samboeren - men han har vel tydeligvis ikke nok lyst til at jeg skal svelge, da ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så overraskende å se at så få svelger her. Jeg både suger og svelger med stor glede, ikke fordi jeg synes det smaker noe godt, men fordi jeg vet min kjære liker det.

Liker derimot ikke å bli slikket. Får ikke noe nytelse av det i det hele tatt.

Endret av Suvana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...