AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Prøver å finne ut av en ting... Den derre chat-rullgardina til høyre på facebook siden.. Når man trykker på den så kommer det opp en lang liste med navn... Øverst står det da chat, og en lang liste med navn under, noen som da er pålogget på chatten og som har grønn prikk bak seg, og noen som ikke har grønn prikk bak seg.. Under der igjen så står det "flere påloggede venner", og i den lista så er alle logget på chatten.. Det jeg lurer på er den øverste delen av lista, der hvor noen er pålogget chatten og andre ikke er det.. Hva er egentlig den lista? Hvorfor er det både pålogget og ikke pålogget der, og hvorfor er de som ikke er pålogget med i den lista?? Er det noen her som kunne forklart meg hvordan denne lista fungerer?? Blir sprø av ikke å ikke forstå meg på den lista =)
Banan Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Skjønner egentlig heller ikke hvorfor det er to lister, men har lagt merke til at de som er på den øverste lista unten grønn prikk er noen av de jeg snakker oftest med.
Annta Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Bruker Better Facebook jeg, så har ikke den samme chatten som du snakker om i HI her. Men de med grønn prikk er pålogget, de med halvmåne er også pålogget men har ikke vært aktive på en stund.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Er det ikke sånn at alle har grønn prikk bak seg, uansett nå? På den nye chatten? Ser aldri noen med grå halvmåne bak seg lenger....Og Better Facebook? Hva vil det si?
DysterPytten Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Det skal være slik at det skal være enkelt å finne igjen de du snakker oftest med, derfor lista.
Annta Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Er det ikke sånn at alle har grønn prikk bak seg, uansett nå? På den nye chatten? Ser aldri noen med grå halvmåne bak seg lenger....Og Better Facebook? Hva vil det si? Er en ny type Facebook som er veldig bra. Man kan velge i flere forskjellige utseender på siden, spill osv blir lagt til i en egen fane så man slipper å se alt som blir lagt ut av det osv. Masse bra ting som er mye bedre enn den vanlige Fb.
camze Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Glad jeg har den gamle facebook chatten jeg :D
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Greia med den nye chatten er at øverst, over streken så er det listet opp de du oftest har kontakt med på et eller annet vis, de du interakterer (?) mest med. De av disse personene har grønn prikk, er pålogget, de andre er frakoblet. Under streken er alle andre som er pålogget. Jeg tror de har gjort det sånn for at du lettere skal få se hvem av de du har mest kontakt med som er pålogga eller ikke. Også kan du også trykke på navnet til en person i den lista og sende melding selv om vedkommende er frakoblet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå