Snop Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Tenker å handle over tollgrensa på Feelunique.com, og husker å ha lest at de betaler tilbake tollen, gjelder det fortsatt?
Ida Carina Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Ja, det gjelder fremdeles. Men husk å ta vare på kvitteringen du får når du henter pakken, du må sende bilde/scan av den for å få tilbake pengene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Tenker å handle over tollgrensa på Feelunique.com, og husker å ha lest at de betaler tilbake tollen, gjelder det fortsatt? Du mener vel 200,- grensen for mva?! PS: Det er ikke toll på det meste av det du kan handle på feelunique
Snop Skrevet 2. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2011 Du mener vel 200,- grensen for mva?! PS: Det er ikke toll på det meste av det du kan handle på feelunique Det var tollgrensen jeg mente. Men takk for info!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Det var tollgrensen jeg mente. Men takk for info! Det finnes ingen "tollgrense" på varer. Varer som er tollpliktige, er det fra første krone.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Det var tollgrensen jeg mente. Men takk for info! Så du vil ikke ha igjen momsen?
Snop Skrevet 2. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2011 Det finnes ingen "tollgrense" på varer. Varer som er tollpliktige, er det fra første krone. "Fritatt toll og mva hvis verdien i sendingen er mindre enn 200 kroner" står det på toll.no. Da vil jeg påstå at det finnes en tollgrense. Så du vil ikke ha igjen momsen? Har jeg sagt at jeg ikke vil det?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 Det finnes ingen "tollgrense" på varer. Varer som er tollpliktige, er det fra første krone. Eh, nei. 200kr grensen gjelder mva og toll.
Jade Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Masse info: http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=219284&epslanguage=no 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå