AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Hehe, dette høres sikkert merkelig ut, men jeg prøver en ny strategi. Jeg har et ganske bra utseende og på nettdatingssider har det alltid rent inn brev fra folk som tydeligvis kun ser på utseende. De leser ikke profilteksten og er egentlig kun ute etter en ting. Da hadde jeg et fint profilbilde, dvs fullt stashet opp og kort sagt et vellykket bilde. Ikke forvrengte bilder ift IRL, sånn at de ble skuffet i virkeligheten (møtte kun 1 og han ble kjæresten min), men fine bilder. Nå skal jeg prøve en ny strategi for å luke vekk de useriøse som kun ser på utseende. Jeg har valgt et mindre pent profilbilde. Uten mye sminke, ser veldig hverdagslig ut osv. Ikke stygt, men ikke sånn som lokker til seg gud og hvermann. Har skrevet en bedre profiltekst, prøvd å skille meg ut. Og i beskrivelsen av drømmepartneren har jeg vært litt mer spesifikk enn den veldig generelle jeg hadde før. Før var målet å få post fra flest mulig pene gutter, nå har jeg blitt mer voksen og vil jeg ha 1 seriøs og skikkelig fyr. Kvalitet fremfor kvantitet;) Målet er at de som syns jeg virker interessant skal lese profilteksten og klikke seg inn på de andre bildene i albumet (de er finere). De som kun ser på bildet og skriver håper jeg jeg blir kvitt nå. Hva tror dere? Kjekkere å ha et stygt profilbilde og la de seriøse bli positivt overasska om de treffer meg Om ikke annet er det interessant å se hvordan responsen forandrer om jeg plutselig bytter til et mer imponerende bilde;) Overfladiskheten lenge leve! 2
Miranda16 Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Morsomt eksperiment .Tviler jeg sterkt. Menn som bare er ute etter en ting, vil kontakte deg uansett hvis du ikke ser helt falleferdig ut? Jeg prøvde nettdating for noen år siden og interessante menn er i mindretall uansett om de ser helt gjennomsnittelig ut. Hold oss oppdatert!
Violen Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Jeg aner ikke, men er veldig spent på hvordan det vil gå!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Jeg gjorde det samme for noen år siden, men min erfaring er at det er omtrent de samme usikre, nervøse og desperate fyrene som svarer uansett. De som prøver seg på alle og for alt i verden ikke gidder lese hva du skriver. Der har man sittet i timesvis og finpusset på en tekst og så er det ingen som leser det likevel! Det er blant annet derfor jeg har sluttet med nettdating. Og fant kjæresten min i den virkelige verden, men det er en annen historie. Men sjølsagt kan du være heldigere. Ei venninne av meg har også fått respons på profilen sin uten bilde og med "kjedelig" tekst, med hensikt. En sjelden gang kan man finne gull blant gråstein og jeg ønsker deg lykke til. Du kan trenge det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Ja, jeg er spent på hvordan dette går. Føler jeg får litt færre "pen!", "vanvittig fin du er", "er du modell?"-brev enn tidligere. Har fått en del virkelig lange brev! Men f.eks en fyr som matchet meg 98% og så knallbra ut har ikke skrevet;) Ikke for å være fordømmende (eller jo ), men vedder på han hadde skrevet med det forrige profilbildet mitt. Gøyere for selvtillitten å få en haug med beundrende brev, men jeg vil jo ha kjæreste, ikke bare selvtillitts-boost! Har fått god kontakt med 1, men han er fra et annet sted i Norge Og noen av de fyrene som alltid er på nettsjekkingssider (husker de fra Blink. Nettby osv fra åresvis siden) har skrevet til meg. De er fra samme by, men er jo naturlig nok skeptisk til dem:p Men herlighet, har vært medlem i knapt ett døgn!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Jeg tenkte på samme måte, men jeg syns nettdating virker totally random uansett, så jeg vurderer å slette meg etter kun tre uker....men det finnes vel firkløvere/gull derinne innimellom kanskje allikevel?
Kaisamaia Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Men har du ikke slike flotte bilder i albumene dine, da? ...hmm, da vil de jo uansett se "din andre side". Skjønner ikke helt... Men du mener kanskje at de ikke gidder å trykke på deg i det hele tatt pga. det "stygge" bildet?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 Men har du ikke slike flotte bilder i albumene dine, da? ...hmm, da vil de jo uansett se "din andre side". Skjønner ikke helt... Men du mener kanskje at de ikke gidder å trykke på deg i det hele tatt pga. det "stygge" bildet? Nettopp, verstingene gidder neppe klikke seg til albumet:) Før hadde jeg noen av modellbildene mine der for å liksom imponere og vise kroppen min (herregud, så teit og umodent ). Nå har jeg så klart ikke stygge bilder, men mer hverdagslige:)
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #9 Skrevet 2. september 2011 Nettdating er helt håpløst. det fungerer kun for mennesker som har senket terskelen voldsomt og slår seg ned med det "første og beste" - dvs en person man kommer overens med og som er ok utseendemessig. alle andre jeg kjenner har gått på veggen etter 1 år eller 3. Mennene der er horebukker. Jeg har kun møtt drittsekker eller idioter derfra, aldri mer!! 2
Gjest Nanette Skrevet 2. september 2011 #10 Skrevet 2. september 2011 Nettdating er helt håpløst. det fungerer kun for mennesker som har senket terskelen voldsomt og slår seg ned med det "første og beste" - dvs en person man kommer overens med og som er ok utseendemessig. alle andre jeg kjenner har gått på veggen etter 1 år eller 3. Mennene der er horebukker. Jeg har kun møtt drittsekker eller idioter derfra, aldri mer!! Horebukker og drittsekker møter man på overalt. Spesielt IRL. 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #11 Skrevet 2. september 2011 I fare for å virke naiv, men dette virker lovende! Fått god kontakt med bra og pene gutter både fra min by og andre steder;) Liten sjanse for at en av dem blir kjæresten min, statistisk sett, men er positivt overassket så langt. Snart krampe i fingrene av å skrive brev og chatte her, wooohooo:D (også må dere vente på en " jeg møtte han og han var drit!"-tråd fra meg om et par uker ) 2
Steinar40 Skrevet 3. september 2011 #12 Skrevet 3. september 2011 I fare for å virke naiv, men dette virker lovende! Fått god kontakt med bra og pene gutter både fra min by og andre steder;) Er du smart så konsentrerer du deg på en (av gangen) ifra din by.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #13 Skrevet 3. september 2011 Er du smart så konsentrerer du deg på en (av gangen) ifra din by. Ja, men jeg kan jo ikke sette de andre på vent. Hvis 5 aktuelle viser meg interesse kan jeg ikke velge 1 helt fra starten av og droppe resten. Er motstander av å date flere over tid, men man må jo få en sjanse til å bli litt kjent før man bestemmer seg for hvem som er det beste kortet å prøve å satse på. Om en ukes tid er det nok maks 10% av de som pr nå virker interessante som fremdeles er det. 1
Steinar40 Skrevet 3. september 2011 #14 Skrevet 3. september 2011 Ja, men jeg kan jo ikke sette de andre på vent. Hvis 5 aktuelle viser meg interesse kan jeg ikke velge 1 helt fra starten av og droppe resten. Er motstander av å date flere over tid, men man må jo få en sjanse til å bli litt kjent før man bestemmer seg for hvem som er det beste kortet å prøve å satse på. Om en ukes tid er det nok maks 10% av de som pr nå virker interessante som fremdeles er det. Det er jo ikke ulovlig å skrive med flere folk. Men når man først skal treffe noen så mener jeg at man må velge seg ut en. Hvis det så viser seg å ikke stemme etter at man har truffet hverandre, så får man heller begynne på nytt. Enten med 1 av de 4 andre eller noen helt andre; hvis det har gått for lang tid. Og du aner nok ikke hvor smart det er velge en av de som bor nærmest.
Cata Skrevet 3. september 2011 #15 Skrevet 3. september 2011 Nettdating er helt håpløst. det fungerer kun for mennesker som har senket terskelen voldsomt og slår seg ned med det "første og beste" - dvs en person man kommer overens med og som er ok utseendemessig. alle andre jeg kjenner har gått på veggen etter 1 år eller 3. Mennene der er horebukker. Jeg har kun møtt drittsekker eller idioter derfra, aldri mer!! Er vel en blanding der som alle andre steder. Kjenner da et par par som har møtt hverandre på nett. Par 1 holder sammen på 8. året (begge er helt normale mennesker med OK utseende og god utdanning ), i det andre tilfellet så....vel....han må vel kunne sies å gå under betegnelsen drittsekk (eller dust?), mens hun er endt opp som temmelig dumsnill i det forholdet. Horebukker og drittsekker møter man på overalt. Spesielt IRL. Signerer. Har møtt begge deler IRL. Alle "skikkelige" menn jeg møter IRL har det med å være opptatt allerede .
Gjest MorAase Skrevet 4. september 2011 #16 Skrevet 4. september 2011 Så det er fremdeles de unge herren esom skal jakte på deg? Du skal ikke gjøre noe for å finne en herre som faller i din smak? Det blir kanskje for mye tekst å lese og profiler å bedømme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå