Personlig12 Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 http://www.dagbladet.no/2011/09/01/nyheter/etterlysning/innenriks/17930764/ Lykke til med å finne han :D
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Haha, det hadde vært morsomt hvis han dukka opp.
malifika Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Er det nå man skal ta kontakt med alle man vet av som heter Jørgen :gjeiper: 2
Gjest Okusan Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Morsom historie, men det aller artigste er i grunn Dagbladets poll. "Heter du Jørgen og hadde sex på Langøyene i 2009?" * Ja * Nei * Vet ikke 8
Chord Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 I grunn greit at han avslutta med å skrive at han selv ikke var der. Ikke at jeg hadde noe mistanke om det, men jeg måtte smile da jeg så navnet på han som hadde skrevet artikkelen
Gjest Spinell Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Morsom historie, men det aller artigste er i grunn Dagbladets poll. "Heter du Jørgen og hadde sex på Langøyene i 2009?" * Ja * Nei * Vet ikke Den lo jeg godt av, for så å krysse av på "vet ikke".
HopelessFear Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Ironisk nok så heter sambo Jørgen. 1
HopelessFear Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 (endret) *dobbel post* Endret 2. september 2011 av HopelessFear
Gjest Doh Skrevet 2. september 2011 #9 Skrevet 2. september 2011 Ironisk nok så heter sambo Jørgen. Min også. Og vi bor i Oslo
sequin Skrevet 2. september 2011 #10 Skrevet 2. september 2011 hehe samme tråd ble lagd i går kveld :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #11 Skrevet 2. september 2011 Over 14000 har svart ja på pollen?! Så mange Jørgen-er finnes det ikke i norge engang.
Timseh Skrevet 2. september 2011 #12 Skrevet 2. september 2011 HAHA, ler av pollen Håper den riktige Jørgen dukker opp
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #13 Skrevet 2. september 2011 Morsom historie, men det aller artigste er i grunn Dagbladets poll. "Heter du Jørgen og hadde sex på Langøyene i 2009?" * Ja * Nei * Vet ikke Og som en komisk bonus... 14993 (28%) av de som har svart, har svart "JA". 50% svarte "NEI", og resten svarte "VET IKKE". Det var utrolig mange av de som var på Langøyene sommeren 2009 som het Jørgen, og som hadde sex der ute.
Ninnin86 Skrevet 2. september 2011 #14 Skrevet 2. september 2011 Tror dere han fikk seg et lite sjokk da han åpnet db.no i dag eller?? Haha..
Gjest Meme Skrevet 2. september 2011 #15 Skrevet 2. september 2011 Jeg var faktisk i nesten nøyaktig samme situasjon som denne damen (sommerflørt i syden, far en del yngre), fant ham etter 3,5 år. Lette ikke konstant da, men det er ganske utrolig at jeg sporet ham opp ettersom jeg kun hadde et fornavn og noen bilder av han og de han reiste med. Han har valgt å ikke ha kontakt, noe jeg har respektert. Bare det å ha en identitet å gi barnet mitt hvis det spør... Han har fått beskjed om at barnet vil få oppgitt hans navn hvis det spør, og at han kan ombestemme seg når han vil (men da vil det jo være opp til barnet om det ønsker kontakt etter mange år). Håper for hennes og barnets skyld at hun finner "sin" Jørgen. Oslo er jo ikke så stor by, noen må jo vite hvem kajakkpadlende Jørgen er, særlig når hun har et bilde.
Rayanne Skrevet 3. september 2011 #16 Skrevet 3. september 2011 Jeg lurer på hvor mange damer, som har en kjæreste som heter Jørgen, som har kontaktet denne damen for å få se dette bildet... :gjeiper: Hadde jo vært en fantastisk måte å avsløre utroskap på. 2
HopelessFear Skrevet 3. september 2011 #17 Skrevet 3. september 2011 (endret) Vel, må innrømme at jeg sendte artikkelen til sambo når han satt i forelesning. Og spurte om han ikke følte seg litt skyldig? (Han er opprinnelig fra Vestfold, så han har vokst opp for ikke så altfor langt unna.) Endret 3. september 2011 av HopelessFear
Gjest Michelle82 Skrevet 3. september 2011 #18 Skrevet 3. september 2011 Morsom historie, men det aller artigste er i grunn Dagbladets poll. "Heter du Jørgen og hadde sex på Langøyene i 2009?" * Ja * Nei * Vet ikke Stemte så klart ja jeg da.
Gjest Survival Skrevet 3. september 2011 #19 Skrevet 3. september 2011 Jeg syns egentlig denne saken er litt smakløs. Syns synd i denne stakkars Jørgen og ungen når den blir gammel nok til å vite/forstå omstendighetene rundt ....
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #20 Skrevet 3. september 2011 Jeg var faktisk i nesten nøyaktig samme situasjon som denne damen (sommerflørt i syden, far en del yngre), fant ham etter 3,5 år. Lette ikke konstant da, men det er ganske utrolig at jeg sporet ham opp ettersom jeg kun hadde et fornavn og noen bilder av han og de han reiste med. Han har valgt å ikke ha kontakt, noe jeg har respektert. Bare det å ha en identitet å gi barnet mitt hvis det spør... Han har fått beskjed om at barnet vil få oppgitt hans navn hvis det spør, og at han kan ombestemme seg når han vil (men da vil det jo være opp til barnet om det ønsker kontakt etter mange år). Håper for hennes og barnets skyld at hun finner "sin" Jørgen. Oslo er jo ikke så stor by, noen må jo vite hvem kajakkpadlende Jørgen er, særlig når hun har et bilde. Barnet vil garantert spørre. Jeg skjønner ikke folk som for barn med totalt ukjente. Tenker dere ikke på barna i det hele tatt, eller blekner tanken på barnet i lysten på å få et barn Jeg syns egentlig denne saken er litt smakløs. Syns synd i denne stakkars Jørgen og ungen når den blir gammel nok til å vite/forstå omstendighetene rundt .... Helt enig. Hverken Jørgen eller ungen har hatt noe de skulle sagt i denne saken. Hva med å ta abort om det blir barn ut av OS. Det går an å tenke lenger enn nesa rekker, å i andre baner enn å få tilfredsstilt egne ønsker 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå