Gå til innhold

Inviterer dere hans x ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

bare litt nysgjerrig fordi jeg så på Juging Amy igår. Hvis din tilkommende har barn fra før av og de skal være brudepiker/sønner - inviterer dere da også hans x? Eller hvis det er motsatt - inviterer dere din x hvis du har barn fra før av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke barn med min x, men han blir like vel invitert i bryllupet sammen med sin nye samboer. De to er gode venner av både meg og min kjære, og det ville være helt unaturlig å ikke invitere dem. Hadde selvfølgelig aldri invitert han dersom jeg ikke var helt ferdig med han. Vi har nå et uproblematisk forhold, og min kjære ønsker også at de skal bli invitert.12

Skrevet

Vi har begge barn fra tidl. forhold som skal være brudepiker/svenn i bryllupet. Men vi inviterer selvfølgelig ikke våre eks'er i bryllupet! Vi ønsker ikke annen kontakt med de enn det som strengt tatt er nødvendig i forb. med barna.

Gjest Anonymous
Skrevet

Svenner heter det ja - ler av meg selv - men får barna lov å være med på festen etterpå, eller blir de sendt hjem til x'ene da?

Skrevet

Enig med Atilla. Vi har begge barn fra tidligere forhold men har minst mulig kontakt med våre ekser. Ingen av dem var invitert i bryllupet og barna fikk være med på nesten hele bryllupsfesten. De dro hjem ca. kl.01.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...