Sandman Skrevet 28. november 2003 #1 Skrevet 28. november 2003 Dette blir en fin innretning. Vil du være prøvekanin? Slikt tøys som forspill o.l. er en sagablott... :blunke: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=203237 Tenke seg til for en nyvinning....orgasme med fjernkontrollen...
chimp Skrevet 28. november 2003 #2 Skrevet 28. november 2003 Hmmm.....HVOR kjapt er det egentlig meningen man skal oppnå en orgasme??? Høres ut som man går glipp av hele vorspielet her ja, som pleier å være den hyggeligste delen av festen, og går rett på hovedfesten, sluker maten, heller ned en flaske rødvin, raper og detter fornøyd under bordet.......
Gjest Hilde K S Skrevet 28. november 2003 #3 Skrevet 28. november 2003 Kan dingsen kobles til fjernkontrolle på tv`n, slik at jeg kan nyte det når mannen zapper ?
Gjest Madam Felle Skrevet 28. november 2003 #4 Skrevet 28. november 2003 Kan dingsen kobles til fjernkontrolle på tv`n' date=' slik at jeg kan nyte det når mannen zapper ? [/quote'] Det hadde vært noe men fra spøk til alvor, HALLLLLLOOOO!!!!!!!! Skal vi bli snytt for det beste? nei takke meg til den tradisjonelle orgasmen
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #5 Skrevet 28. november 2003 D er da ikke orgasmen som er d viktigste; men hudkontakten og kosen. Iallfall for ett kvinnfolk.
Noorgie Skrevet 28. november 2003 #6 Skrevet 28. november 2003 D er da ikke orgasmen som er d viktigste; men hudkontakten og kosen. Iallfall for ett kvinnfolk.
Gjest Seleena Skrevet 28. november 2003 #7 Skrevet 28. november 2003 Tja er ikke helt enig der, sexy. Jeg mener når man har hatt en viss hudkontakt i så og så lang tid, er det påtide med orgasme. Får ikke jeg orgasme etter en sexuell omgang, blir jeg oppgitt. Men det hender sjelden Jeg hadde aldri vert prøvekanin for det der...... Aldri Operere det inn i huden :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #8 Skrevet 1. desember 2003 D er da ikke orgasmen som er d viktigste; men hudkontakten og kosen. Iallfall for ett kvinnfolk. Å? Hvilket kvinnfolk er det, da?
Lenemor Skrevet 2. desember 2003 #9 Skrevet 2. desember 2003 Kanskje det går ann å "skru" på orgasmen etter en good stund?? Må vel ikke få den med en gang? :o
Sheba Skrevet 2. desember 2003 #10 Skrevet 2. desember 2003 Kanskje det går ann å "skru" på orgasmen etter en good stund?? Må vel ikke få den med en gang? :o Det hadde vært toppers! :D Ihvertfall for oss som sliter litt... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå