AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Jeg er sammen med verdens mest fantastiske mann, men sliter med sexlysten. Vi har alt for sjeldent sex, selv om vi er sammen nesten hver eneste dag. Det er så mye annet gøy vi kan gjøre, og når vi først prøver å "get down to buisness" klarer jeg ikke å konsentrere meg. Hvis TV eller radio står på kan jeg bare glemme det, da begynner jeg å føle med på det i stedet! Så TV og radio blir slått av, men selv da vandrere tankene. Jeg vil jo ikke ha det sånn! Når jeg blir kåt nok og vi har sex så er det veldig deilig, og han bryr seg like mye om min nytelse som sin egen. Så hvorfor mangler jeg lyst og motivasjon til sex da? Hjeeeeelp! Hvordan skal jeg snu dette rundt og bli mer motivert til sex? Jeg har alltid vært kåt av meg, selv om det har gått i perioder, men nå føles det som det er skikkelig tørkeperiode eller noe...
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Du må tenne mer på mannen. Be han trene. Spis sunnere og mosjoner selv. Få deg selv til å fantasere mer om seksualitet.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Du må tenne mer på mannen. Be han trene. Spis sunnere og mosjoner selv. Få deg selv til å fantasere mer om seksualitet. Det hadde unektelig hjulpet dersom han begynte å trene litt, ja... Men hvordan sier man liksom til mannen sin at han ikke er "fin" nok? Føler at jeg ikke har noen rett til å be han trene når jeg ikke er perfekt selv
Obelix Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Foreslå at dere trener sammen da vel... At du har lyst å trene og gjerne vil ha han med 1
CCL Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 (endret) Hva med å trene sammen? Litt trening kan gjøre underverker for sexlysten. Edit: Ninjad Endret 2. september 2011 av CCL
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Jeg får med meg mannen på spinning innimellom, og jeg tenner faktisk mer på ham etterpå. Jeg blir kåtere av å trene, og jeg blir tent på at han trener. (svette, muskler som beveger seg, at han tar vare på kroppen sin, og tilbringer tid med meg osv..) Etter spinning går vi hjem, dusjer og havner i senga. Selv om 1 spinningtime ikke gjør den helt store forskjellen på kroppen sånn fysisk, er det mye å hente på å trene sammen. Og selv om ikke lysten kommer kastet over deg på 1 økt, så kan det hjelpe med tida.
Gjest Dr Feelgood Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 Trening er et veldig godt tips, for begge, begge vil bli i bedre form, føle seg bedre, og føle seg mer sexy, slikt blir det mer kos av. Begge får lyst til å kjøpe seg nye klær, gjøre nye ting, alt blir mer spennende, også sex. Spaserturer og aktivitet generelt er også god medisin. Det motsatte av apatisk koping foran tv, da blir du frustrert og drømmer deg til andre menn og andre steder, drømmer du aldri vil oppnå. Det eneste du oppnår er å bli feit og sløv.
Gjest otrivin Skrevet 2. september 2011 #9 Skrevet 2. september 2011 Går du på mini/p-piller? Jeg er nærmest død downstairs etter jeg begynte på det. Eller det tar 1000 ganger så mye til før jeg blir kåt som før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå