Gå til innhold

Hvilken ufør/livsforsikring bør vi velge?


Gelica

Anbefalte innlegg

I skogen av forsikringer er jeg litt rådvill når det gjelder hvilken ufør/livsforsikring mannen min og jeg skal velge?

Mannen min har hatt problemer med nakken og på de forsikringene vi har sett på må man fylle ut en helseerklæring.

Jeg forstår jo det, men sannsynligheten for at dersom han blir ufør kan det være pga nakken er jo tilstede og hva da?

Har dere tips/anbefalninger for ufør og livsforsikring ønsker jeg de veldig gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må fylle ut helseerklæringer på alle uføreforsikringer, og han kommer nok til å få reservasjon pga nakken uansett. Så det er bare å velge det selskapet dere syns er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladjenten30

Sjekk med fagforeningene deres. De har ofte gode kollektive løsninger man kan være en del av.

Han vil uansett få reservasjon for de lidelser han allerede har.

Utover helseerklæringen dere fyller ut, kommer forsikringsselskapet også til å sjekke legeopplysninger, så oppgi alt dere vet og husker om egen helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skogen av forsikringer er jeg litt rådvill når det gjelder hvilken ufør/livsforsikring mannen min og jeg skal velge?

Mannen min har hatt problemer med nakken og på de forsikringene vi har sett på må man fylle ut en helseerklæring.

Jeg forstår jo det, men sannsynligheten for at dersom han blir ufør kan det være pga nakken er jo tilstede og hva da?

Har dere tips/anbefalninger for ufør og livsforsikring ønsker jeg de veldig gjerne.

Selv har jeg forsikring i VITAL og er superfornøyd med det.

Dette er gjennom fagforeningen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...