Loolaa Skrevet 28. november 2003 #2 Skrevet 28. november 2003 Hvis det er ganske nøytralt, som du sier, så tror jeg han synes det er litt koselig og jentete. Han ble sikkert glad for det :D
Gjest maja75 Skrevet 28. november 2003 #3 Skrevet 28. november 2003 Tja...vanskelig å si. Det spørs litt hva slags sperrer han har i forhold til sin "forpliktelsesangst" og hva slags intimitet forholdet deres er basert på. Sier dere at dere er glade i eller liker hverandre? Gjengjelder han følelsene dine i samme grad osv. Det at du er litt engstelig for hvordan han vil reagere tilsier at forholdet ikke er helt balansert. Jeg har brent meg på noe lignende før ( uten sammenligning for øvrig).Jeg var sammen en med "forpliktelsesangst" og følte at jeg hele tiden måtte forholde meg til han. Hvis jeg sa "mer" enn jeg burde og uttrykte følelser fikk han liksom et litt jaget blikk i ansiktet. Dette gjorde meg mildt sagt nedstemt og jeg følte at jeg måtta gå litt på tå hev. En gang, da jeg skulle reise bort, skrev jeg også et brev til han. Jeg la riktignok ike med et bilde, men gjorde den store tabben å skrive at jeg ville savne han ..tror også jeg tegnet et lite hjerte.Det skulle jeg ike gjort!! Fyren ble om mulig enda snålerere og jeg fikk en sms senere ( da jeg kom fram til reisemålet mitt) hvor han skrev noe halvmorsomt og avsluttet med " liker deg litt jeg også". Fikk alltid diffuse tilbakemedlinger som ga en dårlig feeling FOr å gjøre en lang historie kort: forholdet varte noen få uker etter dette. Orket ikke slite meg ut på noe jeg hele tiden måtte forholde meg til.Det ble ikke naturlig og jeg måtte legge en demper på min følelser og hvordan jeg utrykte meg. Ble jo nesten rar av det..nervøs Avslutningsvis vil jeg bare si: dersom du å gå rundt å passe på, og hele tide følge med om du ikke berører hans forpliktelsesproblematikk, er kanskje forholdet rett og slett ikke er noe å satse på. Det er vel tvilsomt at han plutselig endrer adferd og gir seg over. Men når det er sagt. Jeg vet lite om deres forhold og kan neppe uttale meg i nevneverdig grad.Ta tiden til hjelp, men ikke slit deg ut , er mitt generelle råd !!
Gjest GreenSky Skrevet 28. november 2003 #4 Skrevet 28. november 2003 Tja. Om han ble skremt eller ikke er ikke så godt å si. Det kommer jo helt ann på forholdet dere har. Men for å være ærlig, dette minner meg litt om et forhold jeg var i hvor fyren var så utrolig klengete. Det kom vel av usikkerhet, kan jeg tenke meg, og han søkte bekreftelse. Det ble en ond sirkel etterhvert, for etter en stund oppfattet jeg dette som masing, og trakk meg litt unna, hvorpå han ble enda mer klengete. Han sendte meg også et brev, slik du gjorde. Det var jo et søtt brev, men på meg virket det mot sin hensikt, da jeg oppfatta det som enda mer klenging. Men altså, dette her er meg. Det er slett ikke sikkert at han tenker i samme baner.
lenny Skrevet 29. november 2003 #5 Skrevet 29. november 2003 synes ikke det virker desperat,men viser omtanke og at du bryr deg. hvis dette er nok til å skremme ham vekk,så er han vel fortsatt ikke klar for noe seriøst. men er du virkelig intressert i ham så fortsett å la ham styre tempoet,kanskje vær litt utilgjengelig til og med,det kan øke interessen hans. pass på at du ikke gir for mye av deg selv!
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2003 #6 Skrevet 29. november 2003 Takk for mange svar! Tror ikke det skremte ham vekk nei..... fikk mld fra ham i går hvor han takket for brev og bilde og han skrev han trodde og håpet at vi klarte å fortsette tråden når han kom tilbake igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå