Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #1 Del Skrevet 28. november 2003 Møtte en gammel unkar på 30 for 2 måneder siden. Vi er vel på datingstadiet ennå. Vi har endel intim kontakt. Han er EKSTREMT flink til å tenne meg og gjøre det godt for meg. Vi har hatt sex, eller rettere sagt; han har hatt sex med meg. Munnsex og fingrene..... men så får ikke jeg gjøre noe med ham!!!! jeg får så vidt ta honda under buksa, men bare en liten stund..... og det liker han, men trekker seg fort.... HVORFOR??????? Noe han er redd for? Han er jo SÅÅÅÅ flink med å gjøre det godt for meg....., og jeg ser at han ELSKER og gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 28. november 2003 #2 Del Skrevet 28. november 2003 Møtte en gammel unkar på 30 for 2 måneder siden. Unnskyld meg altså............ "Gammel ungkar på 30" Når ble en person på 30 gammel :klø: Og da spør jeg - hvor gammel er du? Og så til spørsmålet ditt: Mitt råd er at du skal være tålmodig med han........ikke press han til noe han ikke vil. Du skjønner det at "gamle menn på 30" kan også være usikre! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 28. november 2003 #3 Del Skrevet 28. november 2003 He he mente det ikke sånn at han er gammel, men at han er 30 år og ikke har hatt et fast forhold! Jeg er 27. Og nei, jeg presser ham ikke på noen som helst måte, jeg lar han styre tempoet. Men det er så trist at jeg ikke får lov å gjøre dte godt for ham når han er SÅÅÅÅÅ flink selv! Forstår det liksom ikke. Virker som han er litt "redd" for noe. Men jeg vet ikke hva.......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutten23 Skrevet 28. november 2003 #4 Del Skrevet 28. november 2003 Vel, antakeligvis ER han litt redd for noe.. Men det er ikke noe spesielt lettere for oss andre å gjette hva det er enn det er for deg.. Kanskje tror han den er for liten, kanskje er han redd for å komme med en gang.. Kanskje har han et litt vanskelig forhold til kroppen sin og synes sånne ting er veldig flaut og "skummelt"? Har du prøvd å spørre ham på en forsiktig måte hvorfor du ikke for lov til å gjøre noe med ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #5 Del Skrevet 28. november 2003 Nei har ikke spurt ham, bare sagt til ham at jeg syns det er dumt at jeg ikke får gjøre noe til gjenngjeld med ham..... Jeg vil ikke presse ham, men vil at han skal vite at jeg vil gjøre mer for ham.... sånn at han ikke tror at jeg bare vil ligge der og ta imot! Har sagt at jeg ikke pleier være så passiv...... han vet jeg vil mer for å si det sånn, men at jeg respekterer hans grense. Jeg sa vel noe sånn som at jeg venter på klarsignal fra ham om at jeg får gjøre mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GG Skrevet 28. november 2003 #6 Del Skrevet 28. november 2003 Det kan jo hende at han er redd det skal gå for tidlig for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #7 Del Skrevet 28. november 2003 Kansje han vil holde kontrollen. Er kansje redd han ikke er god nok når det kommer til stykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. november 2003 #8 Del Skrevet 28. november 2003 kjærsten min er litt sånn, han elsker å gjøre det godt for meg, men jeg får ikke lov til å kose med hans edlere deler mer en ett lite øyeblikk! Men det er rett og slett fordi han ikke klarer å holde igjen, og han vil ikke komme for tidlig. Foreløpig så er vi i begynnelsen på forholdet vårt, og vi snakker om det men lar ham få ha sin redsel for å komme for tidlig. Jeg har sagt at det ikke gjør noe, om han kommer så kan han jo heller tilfredsstille meg etterpå. Men det er noe med å endre vaner som man kanskje har? Han er vant til at når han er ferdig, da er sexen ferdig, da vil han ut på balkongen å ta seg en røyk. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan fortsette, det er da ingenting som sier at han ikke kan komme igjen, eller at jeg kan komme når han gjør sine saker. Men der er det han som er usikker, fordi han føler det flaut at han ikke helt klarer å holde igjen, også blir han usikker på hele seg og vil ikke engang prøver Det er da det er fint at vi ønsker å satse på hverandre fordet, og jeg vet at jeg har tid til å la ham skjønne at det ikke er noe galt. Og at jeg liker å ha sex med ham selv om han kommer litt tidlig iblandt, og at det ikke gjør noe at han da føler seg som en dust. Tid vil gi oss sikkerhet på hverandre i forhold til hverandre, uansett hva det er vi er usikre på ved oss selv. Bare gjør ditt for at han vet at det er ok, og at du nyyyter det han gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2003 #9 Del Skrevet 29. november 2003 Møtte en gammel unkar på 30 for 2 måneder siden. Vi er vel på datingstadiet ennå. Vi har endel intim kontakt. Han er EKSTREMT flink til å tenne meg og gjøre det godt for meg. Vi har hatt sex' date=' eller rettere sagt; han har hatt sex med meg. Munnsex og fingrene..... men så får ikke jeg gjøre noe med ham!!!! jeg får så vidt ta honda under buksa, men bare en liten stund..... og det liker han, men trekker seg fort.... HVORFOR??????? Noe han er redd for? Han er jo SÅÅÅÅ flink med å gjøre det godt for meg....., og jeg ser at han ELSKER og gjøre det![/quote'] Kanskje han ikke vil fordi han tror du synes penisen hans er ekkel? Det er jo tydeligvis mange jenter som synes det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #10 Del Skrevet 30. november 2003 Hææææ? Mange jenter som synes kuk er ekkelt? D er d teiteste jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 30. november 2003 #11 Del Skrevet 30. november 2003 På tide å skifte spor :D Ville vel tro at gutten har et problem med at han kommer for tidlig. Kan jo også hende han er utrolig sjenert, når det kommer til stykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 30. november 2003 #12 Del Skrevet 30. november 2003 Hvordan i allverden kan vi vite eller ha en anelse om hvorfor han ikke vil. Spør han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå