Gå til innhold

Hvorfor sitter dere på KG om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som er årsaken til at mange av dere sitter pålogget på KG hele natten. Er det pga dere jobber om natten? Kronisk insomnia? C-menneske? Høy på amfetamin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor på andre siden av jorden, så her er klokken 10 om morningen..derfor jeg er her "midt på natten" hva med deg??

Skrevet

Grunnen til at jeg er våken på denne tiden er at jeg jobber som nattevakt. Grunnen til at jeg er innom KG minst én gang per natt er underholdningsverdien :popcorn:

Skrevet

jeg bor på andre siden av jorden, så her er klokken 10 om morningen..derfor jeg er her "midt på natten" hva med deg??

Nattevakt med lite å gjøre.....

Gjest Silvermist
Skrevet

Har rare søvnvnaner og jobber med en oppgave som skal inn i morgen tidlig. Leser litt på KG i skrivepausene.

Skrevet

Samme her..

Skrevet

Fordi jeg er en natteravn. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Fordi jeg ikke får sove

også jobber jeg med et prosjekt med jobben som jeg gjør hjemme på dataen.

Skrevet

Natteravn her også! Sitter og pusler med hobbyting/jobbting, innimellom tar jeg meg en pause og leser her inne!

Skrevet

Jobber med en oppgave som jeg har utsatt og utsatt fordi morsommere ting har kommet i veien. Den skal inn imorgen, så sitter oppe og skriver. Har heldigvis fri imorgen og kan gå og legge meg når det lysner av dag.

Merkelig følelse å være våken når alle andre i vår tidssone sover, man føler seg liksom så alene i verden :lete:

Skrevet

Jeg får rett og slett ikke sove.

Skrevet (endret)

EDIT: Dobbelpost.

Endret av trinity89
Skrevet

Merkelig følelse å være våken når alle andre i vår tidssone sover, man føler seg liksom så alene i verden :lete:

Ikke her! :)

Skrevet

Ingen av delene. Jeg logger bare aldri ut av KG, derfor kan det virke som at jeg er aktiv om natten også :) Men det er jeg altså ikke, da sover jeg.

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg sitter stort sett mer på KG på natten enn på dagen, fordi jeg har en meget ustabil døgnrytme :fnise:

Skrevet

Fordi jeg har vært litt for slapp med å holde en normal døgnrytme nå som jeg er sykemeldt. :(

Skrevet

For å sile ute sånne moralens voktere som deg:) Og vips! der var du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...