Gå til innhold

Hva man ikke bør gjøre på KG!

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Kjeder meg...

Hva man ikke bør gjøre på Kvinneguiden?!

Jeg begynner:

- Gre alle under en kam. (F.eks "alle menn gjør ditt og datt")

- Si at man har sett på mobilen/pcen til kjæresten. (Da blir man slakta) :gjeiper:

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke si at man har sett på mobil/pc til kjæreste?

Skrevet

Hvorfor ikke si at man har sett på mobil/pc til kjæreste?

Fordi folk på KG klikker om man har gjort det!

Skrevet

Da er det "buhuuu du er den stoore stygge ulven som faktisk SÅ på fb til kjæresten din" fyyyy ikke snik"

Skrevet

Haha, jeg ser på facebooken og telefonen til kjæresten min ofte.. ikke det at jeg finner noe spennende akkuratt, men..

Nå vet han at jeg gjør det da, og han har ikke noe imot det.. han gjør det samme innimellom tror jeg.. aldri noe interresant å finne, så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gjør det :sjenert:

Skrevet (endret)

Orientere rundt kvinners vold og overgrep mot menn og barn, da blir det trusler og trakkasering! :gjeiper:

Bruke styggt språk som fettestygg f.eks

:trist:

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Skrevet

-svare helt ærlig når noen har lagt ut en "Hva synes du" tråd...

for da kommer det straks en mengde mennesker som synes at det du synes er helt meningsløst å synes..

Skrevet

Kjeder meg...

Hva man ikke bør gjøre på Kvinneguiden?!

Jeg begynner:

- Gre alle under en kam. (F.eks "alle menn gjør ditt og datt")

:gjeiper:

- Bruke faste uttrykk helt feil. Da får man høre det! ;)

Skrevet

- Bruke faste uttrykk helt feil. Da får man høre det! ;)

Haha, tenkte akkurat det samme! Rettskrivingspolitiet kommer med en gang :fnise:

Jeg har funnet ut at det beste er om man ikke diskuterer barneoppdragelse, da det er noen KG-mødre her som farer opp i et slikt drittsinne. Og du blir slaktet, uansett hva meningene dine er.

• Liker 1
Skrevet

- Skrive noe negativt som anonymbruker ;)

- Spørre om en kan være gravid

• Liker 1
Skrevet

Spørre om du er gravid for da blir du halshugd :P Har fått med meg en del slike tråder, før gikk det ant å spørre, men etter det blei populært å si "det kan ikke vi vite, ta en test" så har jeg merket meg en del mer aggressive svar :P

Skrevet

- Ikke be om tips om lavkarbokosthold.

- Ikke start en tråd om religion hvis formålet ikke er å fortelle hvor idiotisk det er å tro.

• Liker 2
Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Orientere rundt kvinners vold og overgrep mot menn og barn,

Mhm..Episke personangrep inc :fred:

Heh

Ohai!

:trampe:

Endret av Vanemagi
Skrevet

Spørre om du er gravid for da blir du halshugd :P Har fått med meg en del slike tråder, før gikk det ant å spørre, men etter det blei populært å si "det kan ikke vi vite, ta en test" så har jeg merket meg en del mer aggressive svar :P

Det klør i høyre stortå, jeg spiste kylling i går og ser på Seinfeld på tv.

Kan jeg være graviiiiiiid????????

• Liker 6
Skrevet

Si hva du faktisk mener

• Liker 1
Skrevet (endret)

-Si noe slemt om tynne kjendiser, da er man også sjalu og "hvorfor er det greit å kritisere tynne og ikke tykke".

-Spør om kostholdsråd, da får man lavkarbo trødd nedover huet... Og maks 1200 kcal pr dag å boltre seg med.

-Generelt sett er lavkarbo løsningen på alle problemer, så slutt på spør om tips for å løse problemer her.

-Spør om klesplagg er fine. De er garantert for korte, for lange, for figurnære, for vide, for kjedelige eller for mønstrete.

-Si noe negativt om folk med veldig mye skrivefeil, da analyseres alt du har skrevet straks og du får den skyllebøtta...

-Si at du ikke stoler helt på kjæresten som skal dra til Syden med single kompiser og venninner, feste hver dag og som tidligere har vært utro. Da stoler du ikke på han og det er ikke vits å fortsette forholdet.

-Si en upopulær mening som AB.

.. og sånn fortsetter det. At jeg gidder være på KG;)

Endret av Kråkesaks
  • Liker 12
Skrevet

Vel, generelt det å mene at noen ikke er pene, så får du jo den kjeften om at du er skikkelig sjalu, og at det er lavmål av deg. Forskjellig smak, det har man ikke på KG :skratte:

• Liker 3
Skrevet

Være åpen om at man stemmer Frp.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...