Gå til innhold

Skal på date med en mann på 39...

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså nesten 10 år eldre enn meg...

nå er jeg egentlig så utrolig lei av dating!! Uansett hvor jeg treffer dem så er de jo alltid ute etter bare den ene tingen! *sukk*

Så dere over 35 år..er dere kansje litt mer seriøse i dating prosessen? vet jo at alle tenker forskjellig og er ute etter forskjellige ting..om man er 25år eller 35år spiller vel ingen rolle..men håper og tror at dere er litt mer voksen i tankegangen:P

Han her har jeg da truffet via nettet..så kan vel ikke håpe på for mye! men sånn som vi har snakket nå så har han ikke nevnt sex å sånt som så utrooolig mange mannfolk gjør når man har snakket litt! og det er ett stort pluss synes jeg! Gleder meg til å treffe han..men er så redd for at det skal bli sexprat med engang...igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at folk har en fysiologisk alder som burde tilsi at personen er voksen og moden; det i seg er dessverre ingen garanti for at det faktisk er sånn.

Det må man derfor aldri glemme.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet med 10års aldersforskjell når man selv nærmer seg 30år. Har selv datet en mann som var 9år eldre enn meg. Ofte litt mer modne og voksne enn menn på min egen alder.

• Liker 2
Skrevet

Æææææsj... SÅ gammel.. han har sikkert grått hår på tissen. *spyyy*

• Liker 1
Skrevet

Kjære vene... er det noe poeng å slenge dritt?

TS: Ti år er da ikke noe problem, men jeg er redd alder ikker er noen garanti for at han ikke er barnmslig, umoden og teit :ler: Menn er gutter uansett alder, er nå min erfaring (og noen er født 70 år gamle... ).

• Liker 1
Skrevet

TS her:

Hehe. Ja poenget er at jeg er så utrolig lei alle disse drittungene som TROR de er så voksen å bare prater om sex.. Jeg mener da ikke at ALLE er sånn..men de fleste jeg har datet den siste tiden! Nå har jeg pratet en stund med denne mannen og er faktisk ganske kjekt å prate uten at han driver å spørr om hva jeg liker i senga eller driver å sender mms med bilder jeg helst ikke vil se! Så jeg krysser fingrene for at han er en oppegående _mann_! :)

Skrevet (endret)

Bedre enn å aldri ha hatt hår der nede...

Er imponert over nivået her inne.

Endret av Reaper
Skrevet

Jeg har datet både yngre og eldre menn, og samme alder. Alder har ikke alltid noe å si for modenhet. Personlig har jeg nå alltid likt de eldre best. De har javnt over vært mer avslappet og mer erfarne og det er kjempesexy :rodmer: Han "eldste" var 9 år eldre og han jeg er kjæreste med nå er 8 år eldre. Go for it! Du oppdager fort om han er noe for deg uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...