Gjest Miamaria Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Har ei jente som snart skal feire 9 års bursdag, med jentene i klassen (ca 8) og kanksje noen gutter. Hun ønsker egentlig bowligbursdag, men det koster jo litt. Så grubler litt på andre forslag hun kan "falle for" som ikke koster fullt så mye. Lekeland og kosebamsebursdag er unnagjort tidligere år Tips og ideer mottas med takk:)
Gjest Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Nå vet jeg ikke hvordan dere bor - men en av mine suksessbursdager foregikk mye ute. Vi bodde slik til at det var store uteområder - så jeg laget rebusløp med både oppgaver som skulle gjettes og oppgaver som skulle utføres.I enden av rebusløpet var skatten de skulle finne : en liten godtepose til hver med noe annet billig fjas oppi.I invitasjonen skrev jeg veldig tydelig at "ikke dårlig vær, bare dårlig klær", for vi skulle gjennomføre rebusløpet enten sol eller regn. Bespisningen hadde vi inne. Og riktignok regna det den dagen - men alle unga kom med regntøy og vi hadde det kjempegøy!!! Fikk flere telefoner fra foreldrene i ukene etterpå ,om at barna prata masse om at "det var den kuleste bursdagen de hadde vært i".
Jannu Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Diskobursdag, musikk og dans rett og slett, det fenger jo stort sett både gutter og jenter i den aldere. Om du ikke har plass hjemme, kanskje det er mulig leie en barnehage i nærheten for en rimelig penge?
Gjest gjesten Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Dersom du får med deg noen medforeldre... og kjenner de andre barna godt... bursdag i svømmehallen. (Ikke noen hitt dersom det er barn med vannskrekk eller dere er for få voksenpersoner.) Skrekk bursdag/vampyr/spøkelse tema... rosa bursdag.. alt skal være rosa... Gjestene kommer i rosa etc. Bake bursdag... lage ting sammen. bake pizzaen sammen. Alle får en ltien pizza og velger eget fyll, bake sjokolade cookies m.m Kinobursdag ( sjekk m. lokale kino) Skattejakt ( kart og rebus)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå